kétszázkilencvennyolcadik

2009.02.05. 00:23

ezt mitro küldte, azt mondta az egyik orson és barátaiban volt:

- De Tocsi, te sem félhetsz mindentől!
- Dehogynem!
- Még a kacsáktól is félsz?
- Persze!
- Dehát te is kacsa vagy...
- Én kacsa? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

hehe, ez én vagyok. például félek a sötétben. és félek amikor kinyílik a liftajtó. főleg ha mindkettőt lehívom, és egyszerre érnek le...

:) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr51923626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2009.02.05. 01:03:05

Értem, tehát hívtad a liftet, aztán lekapcsolódott a villany... nyúltál volna a kapcsolóért, de egyszer csak vérfagyasztó pittyenés... és felsikítottál, ahogy a lift megérkezett :)
Vizuális típus vagyok :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.02.05. 01:07:33

hát valami ilyesmi :) mindig attól félek, hogy ott áll majd valami baltásgyilkos vagy ilyesmi. de szerencsére mindig van, aki hazakísérjen és leüsse, ha éppen. :)

kerikak 2009.02.05. 11:56:53

hajdú, ezzel ne viccelődj, a sötétség igenis félelmetes :)

mitro 2009.02.05. 11:59:37

Főleg, ha valakinek a fejében van, akkor tud igazán félelmetes lenni:D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.02.05. 12:14:15

mitro, te most célozgatsz valamire???

mitro 2009.02.05. 12:29:46

Dehogyis:)
Csak úgy általában jegyeztem meg, hogy egy ember fejében lévő sötétség ijesztőbb tud lenni, mint egy szobában lévő:)
Senki konkrétra nem gondoltam.
süti beállítások módosítása