háromszázhatodik

2009.02.18. 08:57

mennyi hó! mennyi hó! és ti igazán nem is tudjátok mennyi, mert mikor olyan hatalmas szemekben esett, mint az öklöm, akkor ti már rég az igazak álmát aludtátok, és mire felébredtetek, a hókotrós emberek már elhordták a nagy részét. pedig csodaszép volt ám, végigsétáltuk, én végigcsúszkáltam a szondi utcát, és mire a végére értünk olyan voltam, mint egy hóember. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr98950016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.02.18. 10:26:26

én is imádom :) főleg ma szép, mert süt a nap is :))

Elanor_42 2009.02.18. 13:51:42

nemis, nemis :) én 11 és éjfél között sétálgattam egy órát fel s alá a gyönygyöző hóesésben a munkácsyn-andrássyn. gyönyörű volt. :) csak macskanyomok törték meg a szűzhó egyenfehérjét.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.02.18. 13:59:03

akkor mi vagyunk a kivételezettek :)

szerinted 2009.02.19. 08:01:48

Gyertek ki hozzánk, azt hogy imádnátok! Főleg mikor megáll félúton a busz, és túrázhatsz haza. Az is szép séta a térdig érő hóban!

hajdú 2009.02.19. 20:19:25

Aznap nálunk is gyönyörűen behavazódott a belső udvar, sőt az erkélyemet is teljesen belepte a hó. Annyira gyönyörű... Valahogy olyan békés, végtelenül megnyugtató.
süti beállítások módosítása