ötszázhatvanötödik

2012.01.17. 19:35

vége. határozottan. levontam a következtetéseket és tanulságokat és megtanulnivalókat, és valószínűleg még többet is fogok. valószínűleg nincs igazam azzal, hogy alkalmatlan vagyok párkapcsolatosdit játszani, csak valószínűleg még nagyon az elején elcsesztük, és nem jó dolgokat hoztunk ki egymásból. valószínűleg. 

sajnos csúnya vége lett, és én nem akartam ezt. azt hiszem egyikünk sem akarta. így viszont egy szempillantás alatt elmúlt és eltűnt a szerelem. ez egyrészről megkönnyíti a továbblépést, másrészről szörnyű dolog, és ha választhatnék inkább szenvednék, amíg elmúlik a szerelem, csak ne tartanánk itt. 

mindenesetre továbbmegyek felemelt fejjel, tele vagyok tervekkel és álmokkal, és igenis boldog leszek, és igenis jól fogom érezni magam a bőrömben, és igenis lesz majd valaki, akivel csodálatos dolgokat hozunk majd ki egymásból és hepiend lesz a vége. csakazértis.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr613571843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2012.01.17. 20:46:36

Nagynagy lájk az utolsó bekezdésre!
Kípszmájling! :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2012.01.17. 23:07:31

Jól van, feladtad az álláspontod. :)

Három gondolatom van a három bekezdésedhez:
Szerintem ez élethosszig tartó tanulás. (Vagy én nem bírom sose megtanulni :))
A szenvedést szerintem nem lehet megúszni.
Végül pedig a remény fontos. De ezt már írtam. :)

Elnézést, ha trivialitásokkal/hülyeségekkel jöttem volna, én ehhez nem értek. :)

shopgirl28 2012.01.18. 22:06:46

Hajrá Hebron, és fel a fejjel!

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2012.01.20. 00:20:36

Ilyenkor mindig azt mondta a nagyikám, hogy "kilányom, az életben mindig minden okkal történik". És tényleg, nálam ez eddig bevált. Mikor ülök a kakiban sokszor eszembe jut, hogy dehogy, de aztán eltelik egy kis idő és rájövök hogy mi volt az értelme, vagy hogy hova vitt a vödör kaki.

Én szeretném azt hinni, hogy az összes ex kapcsolatunk arra volt/lesz jó a végén, hogy mikor találkozol azzal, akivel hepiend lesz a vége, készen állj rá.

Persze tudom, hogy téged ez most nem vigasztal, de hidd el, hogy a végén jó lesz. Lehet naivliba vagyok, de én hiszek benne.

hajdú 2012.01.23. 11:08:38

Előttem mindent elmondtak, így nekem lényegében csak a lájkolás maradt... a posztra meg szaffy kommentjére. Lájk :)

kerikak 2012.01.23. 16:11:02

mintha magamat látnám huszonévesen, minden kapcsolatom olyan szarul sült el, némelyikbe nem is értem minek mentem bele, már ez elején látszott hogy nagyon nem illünk egymáshoz,34 évesen le is tettem róla hogy nekem normál kapcsolatom legyen, de aztán csak összejött :) ha nekem sikerült akkor mindenkinek sikerülnie kell, nálam nagyobb lúzer nem lehetsz, de tényleg ;)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.03.11. 19:45:19

Szia Heb!

Most olvasom (szégyen-gyalázat, tudom!) csak.
Remélem, a lendület azóta is tart, ha mást nem is, ezt talán ennek a csúnya végnek köszönheted ...

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.04.01. 15:15:04

szia!

tart még szerencsére, pedig az élet azért néha próbálkozik, ahogy szokott, de nem hagyom magam! :)
süti beállítások módosítása