háromszázkilencedik

2009.03.02. 16:36

jó: tegnap elmentünk hajdúval egy utolsót korizni a műjégre. amíg vártam rá, odajött hozzám egy srác, hogy van egy csomó tiszteletjegye, de ő egyedül van, és úgysem tudná már elhasználni őket, kérem-e a többit. kértem. az utolsó korizásunk így grátisz volt, a felesleges öt jegyet pedig én is továbbosztogattam. :)

rossz: valahol valaki elcseszett valamit, és fizethetek be az apehnak egy rakás pénzt. persze lehet, hogy nem lett elcseszve, de akkor mégis mi a frászkarikának kell nekem befizetnem az szja-m egy részét, amikor nem vagyok egyéni vállalkozó?! a könyvelő dolga lenne helyesen levonni, helyesen befizettetni a céggel, vagy akkor szóljanak előre, hogy kisanyám, év elején meg fogod szívni rendesen. remélem megoldódik végül...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr31975643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2009.03.02. 16:49:01

nálunk is vki elcseszett vmit, erre tessék, jön nekem az apeh egy rakás lóvéval. soha jobbkor. sztem add ide a te részedet, én meg felhívom őket, h lejáccottuk nélkülük.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.02. 16:49:57

nekem nem tetszik ez a megoldás. inkább a kurvasok pénzedből fizesd be amit nekem kéne, csupa aranyosságiból!

dex.ion 2009.03.02. 17:34:23

oké, de utána eltartasz?
elvagyok sajtostésztán:)

hajdú 2009.03.02. 22:30:55

A korizás tényleg szuper volt :)) És úgy volt, hogy én hívlak meg, erre te hívtál meg, még ilyet! :)

Adóügyben tudok segíteni? Adótanácsadni?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.03. 16:30:57

szerintem is szupi volt! már most várom a következő szezont! :)

úgy néz ki kiderült, hol történt a turpisság. persze hogy az a könyvelő cseszte el, aki rögtön a másikra kezdett mutogatni. valami olyasmi történt, hogy figyelembe vette bérszámfejtésnél az adójóváírást úgy, hogy én alá se írtam, hogy vegye figyelembe és úgy, hogy nem is járt volna.

szerinted 2009.03.03. 18:23:55

Beszéltem a mi könyvelőnkkel, a lényeg az, hogy nagy hülye a tiétek... Arra figyelj oda, hogy ha nem nyilatkozol arról, hogy nem kéred, akkor jóváírják minden hónapban. Így ha ezt eddig még nem tetted meg, akkor szólj neki, mert most is kapni fogod. Ezt nálunk minden év elején megkérdezik, és nyilatkozunk.
kockacukor

hajdú 2009.03.03. 23:28:54

Tulajdonképpen jól jártál volna, ha tudod előre: mindig betetted volna a pluszpénzt a bankba, és most befizetnéd az adókülönbözetet, a felgyűlt kamat meg a tied. Persze így rossz, ha nem tudtál róla és nem számítottál erre...

kerikak 2009.03.04. 10:38:03

az egyik ismerősöm ugyanígy járt, múlt héten panaszkodott hogy fizethet vissza sok ezer forintot,sajnálom :( nem lehet részletfizetést kérni?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.04. 16:41:14

hajdú
hát én vagyok egy nagy pénzügyi spíler, úgyhogy nekem elég ha havonta megkapom a kis fizum, és az adóbevallásnál meg kijönnek a sorok nullára.

keri
szerencsére lehet, kértem is, bár a könyvelő ezt is elfelejtette megkérdezni tőlem.

hajdú 2009.03.04. 22:08:24

@_hebron_:
Nem is kell, csak legyenek spíler barátaid, akik segítenek ;)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.05. 11:46:39

ja meg azt is elfelejtette megkérdezni, hogy az 1%-omat fel akarom-e ajánlani valakinek...

hajdú 2009.03.05. 13:42:27

@_hebron_:
Én épp az ilyenek miatt inkább saját magam csinálom meg az adóbevallásomat. (Mondjuk több ok miatt most nem is csinálhatta a munkáltatóm, de mindenképp ezt választottam volna.) Jobban bízok abban, hisz az én pénzemről van szó... És ha valamit esetleg mégis elrontok, azt én rontottam el és nem más.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.05. 13:46:30

@hajdú: az a baj, hogy nem az adóbevallást rontotta el, hanem az évközi bérszámfejtést. az adóbevallás nagyrészt jó, azon kívül, hogy a fentebb említett dolgokat elfelejtette megkérdezni.
süti beállítások módosítása