háromszáztizenhetedik

2009.03.25. 16:34

tegnap kicsit kiborultam. az egy dolog, hogy mosni sincs időm, vagy legalábbis megvárni , amíg a kétórás program lejár. de hogy a tiszta ruhák közül is összvissz egyet (!) találtam, ami rámjött, hát az katasztrófa... azt hiszem a fekete nadrágom halálával kezdődött minden, ami ugyebár szétrepedt a fenekemen... én nem igazán értem, hogy mi történik, mert nem eszem többet, mint eddig, és nem mozgok kevesebbet sem. az biztos, hogy iszonyúan el vagyok tunyulva, és baromira nincs kondim, nem vagyok fitt. el se tudom mondani, hogy mennyire várom már, hogy elálljon ez a nagy szél és legyen pár fokkal melegebb, és végre újra bringával járhassak dolgozni. ha átköltöztünk újra eljárok futni, állítólag ott van zöldterület, és monday azt mondta, összeállítja, hogy mit ehetek és mit nem. mert így nagyon nem érzem magam jól a bőrömben...

juj az utóbbi pár posztom nagyon negatív, de azért jól vagyok ám, és boldog is vagyok, és ma vagyunk három hónaposak, és már csak 17-25! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr681025157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.03.25. 16:59:25

Hajrá!

Én mostanában kómás vagyok, bár ennek megvan az oka, nem alszom, aminek megvan az oka, de majd elmúlik. :)
Várom már a hétvégét, ami csak vasárnap lesz nekem sajna, remélem jót bringázhatok a szép időben. :) Még jobb lenne, ha összejönne egy teniszmeccs! Ha nem, akkor kertimunka, az meg a kertre férne már rá.

Gratulálok! :)))

Most éppen az érthetetlenül vidám, pozitív, optimista korszakomban vagyok, nagyon jól érzem magam. :)
Ezek a számok meg egyre csak csökkennek, de a különbség megmarad köztük, ez egy verseny? Mi lesz, jajúristen, ha az egyik elfogy? Átmegy negatívba? :DDD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.25. 17:02:11

hát olvassál vissza, a jó kis matekos agyaddal csak rájössz! :)

teniszezni nem tudok, de a critical massre gyere te is, majd minnyá rakok ki posztot róla. április 19-én lesz.

kisvi 2009.03.25. 17:05:51

Nekem hétfőtől indul a tavaszi felfrissülés időszaka. Minden hétköznap munka előtt 40 percet kardiózok. Ezt úgy kb egy hónapig szoktam bírni, max 2, de ez elég is arra, hogy jó formába kerüljek tőle, és egyébként jobban is indulnak a napjaim, a legelső napot leszámítva :) és sokkal jobb kedvem van általánosságban is.
Utána már hiányzik, ha kihagyom :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.03.25. 17:43:17

@_hebron_: Tudom én mik a számok, csak a kommentírás időtartamára röppentek ki a fejemből.

CM-re nem megyek, városban nem szeretek bringázni, meg tömegben sem.

kisvi 2009.03.25. 17:48:53

CD-re sztm mi sem megyünk, annak ellenére, hogy bringások vagyunk (najó, én nemigazán), mert olyan sokan vannak, hogy arra az időre inkább elmegyünk- igaz bringával- beülni valami jó kis teraszos kávézóba, ha az idő elég szép :)

kerikak 2009.03.26. 10:22:30

hebron, gyere te is fallabdázni :))

Gabó, lehet hopi elmenne veled teniszezni, megkérdezzem: :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.03.26. 11:50:45

@kerikak: Kérdezd, de most vasárnap nem. Amúgy meg biztos kiszervál engem a világból...
(gyengének mutatom magam-taktika, hehe :D)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.26. 11:53:30

@kerikak: most spórolás van, az ingyenes sportokat jobban preferálom :)

Elanor_42 2009.03.26. 12:35:23

minek mosol kétórás programmal? :)
tönkremennek a ruháid (ld. fekete gatya)

a pólóknak, pulcsiknak bőven elég néha a félórás gyors, a töriknek és egyéb, parásabb cuccoknak meg az egy órás. és nálunk is moshatsz, de ezt tudod jól :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.26. 12:39:05

hát, lehet, hogy mosási tanácsot kéne kérnem... én általában a színeseket ötven fokon mosom, egy olyan program van a mosógépen, és az cirka másfél órás, a fehéreket meg hatvanon, az picivel több.

de hát a szennyest mégse cipelhetem át! :D

Elanor_42 2009.03.26. 16:14:00

@_hebron_: nem kell cipelni, csak otthagyni :) hát, szerintem az nagyon sok fok, de én csak egy tanácsoló vagyok a sok közül (és az én legtöbb ruhámat csak 30 fokon lehet mosni).

hajdú 2009.03.26. 18:48:48

Most már én is nagyon várom a tavaszt, mármint az igazit... Én is végre nekiveselkednék újból a reggeli futás projektnek - este úgyis esélytelen, akkor jó ha elégszer el tudok menni kondizni. (Most is épp oda tartok :))

@kerikak: Fallabda? Hol? Mikor? Énisénis! :)

kerikak 2009.03.26. 20:00:54

@hajdú: jövő hétvégére szervezi gargoyle, te is láttad, arra gondoltam :)

kiraaaaa 2009.03.26. 21:38:42

HA nem baj, tanács mosásra: 30-40fok, max. nem a bányában dolgozol, max. egyszer van rajtad a cucc, minek ennyire áztatni, még kölök extrém kajás ruhái is tiszták 30 fokon és 40 perces etapon:)

Mozgás: séta a melóhelyig, míg lehet, vagy haza...sietős tempóban:)-nem alszol el, fenék mozog, (tüdőnek annyira jó, de valamit, valamiért)és ócsó:)

Tavasz meg már jöhetne, mert én naptár szerint öltöztem és megint gödhös vagyok:(((

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.27. 08:49:04

na kipróbáltam a negyven fokost, és tényleg ugyanolyan tiszta lett minden, meg kevesebb ideig is tartott. majd kísérletezem a mosógéppel.

@KIRA : séta a melóhelyig sajnos egyáltalán nem megoldható, de hamarosan úgyis bringával fogok bejárni. :)

kiraaaaa 2009.03.27. 08:55:24

@_hebron_: keresd lelő a használati utasítást:)nekem borzasztó jó olvasmány, mert fogalmam sincs mi mit jelent a jelek közük:) vicces:)

JA és olcsóbb is alacsony hőfokon mosni:)energiatakarékos, ha már CM:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.03.27. 09:04:23

igen, jogos. meg fogom keresni délután a használati utasítást.

hajdú 2009.03.27. 18:17:41

@_hebron_:
A mosással kapcsolatban csatlakozom az előttem szólókhoz! Ráadásul, nézd meg a ruháid bevarrt címkéjén, fogadok, hogy szinte mindegyik max. 30-40 fokot ír elő. Szóval nem hiszem, hogy jót tenne nekik a 60 fok! Az már szinte főzés... Hacsak nem valami rohadt makacs foltot akarsz kiszedni, sem idő, sem ruhavédelem, sem környezettudatosság szempontjából nem éri meg azon mosni.

kisvi 2009.03.28. 10:05:14

Törölközőket, ágyneműt mosok csak 60 fokon :)
Azoknak viszont szerintem kell is annyi.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.03.28. 13:07:31

@kisvi: én is. Meg a rózsaszínre mosott boxeremből is sikerült így kivenni a színt. :)

Hebi, nem kell visszaraknod a linkekbe (pláne, ha nem is olvasol, akkor hazudnál a cím szerint), aki akar, az úgyis rákattint a nevem mellett, de a méréseim szerint nem szoktak úgy se. :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.03.28. 14:49:27

Köszönöm, 13 perce rámkattintó titokzatos egyén! :)))

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.03.28. 20:38:23

@kerikak: A tenisz továbbra is érdekel, majd beszéljünk róla, esetleg megkeresem Hopit.
Bibí, holnap játszom szabadtéren! :)))

(mesterhármas! :))

kerikak 2009.03.29. 20:58:40

@]Gabó[: megkérdeztem tőle de ez a pasas annyira lusta :(( egyszer régebben azt mondta más sporthoz nincs de teniszhez lenne kedve, de mikor most mondtam neki, csak képeket vágott.. na persze ott mozogni kéne.. valahogy rá kéne venni..

most már a szabadtérihez tök jó idő van, jó színed lesz ha rendszeresen mégy :)

hajdú 2009.04.04. 12:11:08

@]Gabó[:
Tenisz engem is érdekelne... Világklasszis teljesítményt senki ne várjon tőlem, amatőr vagyok, de tehetséges :) Itt porosodnak az ütőim bazmeg, én meg mindent szeretek játszani. Pingpongot is! Ha lesz valami és még rá is érek, nekem nem kell kétszer mondani! De tényleg, szervezzünk valamit... HFC Amateur Open :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.05. 14:35:56

jó, én leszek a közönség :)
süti beállítások módosítása