háromszázharmincötödik

2009.05.27. 14:58

tegnap láttam egy papot rendes papi hacacáréban a mekiben. éppen tolta a bigmeket, vicces volt. :)

amúgy meg élek még, csak álláskeresés van ezerrel, meg lakásberendezés-takarítás, meg magánélet, meg hétvégén edzőtábor, meg hajajaj... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr831146899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2009.05.28. 21:00:41

Szóval ez Budapest! :)))
Én ezért szeretem. Mindig van valami mosolyogni való, ha szomorú vagy csak ülj fel a Combinora és biztos, hogy a Moszkva tér és a Móricz Zsigmond körtér (direkt írtam végig) van valami vidám dolog. Persze néha szaga is van :))))))))
Budapest, Én így szeretlek :))))))

hajdú 2009.05.29. 00:05:21

Hindu pap volt? Akkor lenne ennek hírértéke :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.05.29. 12:52:45

@hajdú: szerintem itt nálam nem sok mindent találsz, aminek hírértéke van :)))

@szerinted: így van! :)
süti beállítások módosítása