háromszázharminchatodik

2009.05.31. 18:59

katasztrófa vagyok...

tegnap edzőtábor volt a gödöllői reptéren. a gödöllői hévmegállóba beszéltünk meg találkát negyed tízre. az örsön derült ki, hogy a hév, amit kinéztem magamnak, nem negyedre, hanem háromnegyedre ér ki. akartam telefonálni, de az egyiknek a yoda szétrágta a töltőjét, és hiába csinálták meg, most épp nem működik. a másik telefon meg kb. öt percet bír bekapcsolva... szóval a telefon épp a kezemben halt meg. próbáltam fülkéből telefonálni, de az első nem működött, a második nem vette be a pénzemet, a harmadik bevette, de azzal a lendülettel el is nyelte. ekkor már nagyjából a sírógörcs és az agybaj kerülgetett, úgy döntöttem, hogy ez az a nap, amikor fel se kellett volna kelnem, és ha én még repülni is próbálok, abból tuti még nagyobb baj lesz, úgyhogy az astoriáról még apát elértem (aki várt volna gödöllőn, azt nem), hogy szóljon vkinek, hogy nem megyek.

néha úgy érzem be kéne zárni valami intézetbe, mert ön- és közveszélyes vagyok...

ma azért bepótoltuk a tegnapot, bár az eső csak három kört engedett, az erős szél pedig nem sok sikerélményt. apa mondta, hogy azért a tegnapi telefonom érdekes volt, ugyanis sírva mondtam a telefonba, hogy me-heg-halt a telefonom. még szerencse, hogy volt időm elmondani mi halt meg, mielőtt megszakad a vonal...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr191155441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2009.06.02. 01:06:28

:(

De nem vagy katasztrófa, dehogy! csak peched volt, ennyi. Rá se ránts!

kerikak 2009.06.02. 10:39:22

de utólag már mosolyogsz rajta, nem? :) nekem is vannak ilyen napok, órák, mikor nem jön össze semmi..

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.06.04. 09:51:34

ezen a napon még utólag se tudok mosolyogni. pályafutásom mélypontja. :)

elanor szerint azért tartok itt lelkileg, mert nem olvastam elég pszichológiai könyvet. kipakolom a könyves dobozokat, és teszek egy próbát. :)

kerikak 2009.06.04. 10:28:14

@_hebron_: nem hiszem hogy fog segíteni :) egy ilyen könyvtől nem leszel összeszedettebb :)
süti beállítások módosítása