háromszázharminchetedik

2009.06.04. 10:05

június harmadikán hajnalban megszületett ányez nudlija. mostantól így fogom hívni, mert apa megkérdezte, hogy hány centi és hány kiló, és az adatokból megállapította, hogy akkor nem gömböc, hanem nudli. :)

és tényleg az, egy nagyon picike kis nudli. én ilyen pici babát még sosem láttam, mellesleg a legfiatalabb baba is, amit eddig láttam, már több hónapos volt. ő meg még egy napos sem.

a közeli barátok közül még senki nem szült, így ányez volt az első, akinél végig tudtam követni az eseményeket részletesen. (azt is most tudtam meg például, hogy a köldökzsinór "anya felőli vége" kijön a méhlepénnyel együtt...) és egyszerűen nem bírok magamhoz térni attól a csodától, hogy az a kishaver, akit én tegnap láttam, az ott fejlődött ki ilyenné ányez hasában, és aki hétfőn még bent hullámzott a pocakjában, amit döbbenten néztünk, az most ott alszik az alatt a kis kék takarócska alatt... és amennyire csodálatos ez az egész, annyira félelmetes is egyben...

szóval üdv ebben a gazdasági válságos, globális felmelegedéses, de mégicsak szép világban, te kis nudli! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr561162891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.06.04. 10:27:26

ez nagyon szép volt :) ezek szerint kisfiú :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.06.04. 10:34:40

@kerikak: igen, egy nagyon-nagyon kis fiú :)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.06.04. 10:35:21

viszont a körme már jó hosszú! :D

szerinted 2009.06.04. 10:58:55

Én nem szeretem a nudlit, de tényleg nagyon édes, kis NUDLI :)))))

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.06.04. 11:44:11

Mindenhol gyerekes posztokba botlok. :)

hajdú 2009.06.04. 21:46:43

Üdvözlet az új földlakónak! :))
süti beállítások módosítása