háromszáznegyvennegyedik

2009.06.30. 20:00

na nézzük, mi volt még.

voltunk várat nézni idegesítő idegenvezetővel, aki képes volt a cirka száz embernek bejelenteni, hogy nála kuss van és fegyelem. folyton azt kiabálta quiet!!! néha hozzátette, hogy please. szerencsére végül kettészedtek minket angolul és horvátul beszélő csapatokra és ő a horvátokat vitte tovább.

volt össznépi borozás és berúgás, viccesen nézett ki a sok részeg mindenféle népség azokon a nagy teherautókon. :) ugyanis ilyen katonai iveco teherautókkal vittek minket mindenhova, aznap este épp öt szőlőházba.

sajnos egyéniben nem tudtunk jó eredményeket elérni, mindenki rosszabbul teljesített a szokásosnál, én meg aztán pláne. katasztrofális voltam, ráadásul az egyik körben elhúztam negatívba az ernyőt, szerencsére az ernyő is lomha és én is gyorsan kezeltem, így nem lett baj. de azért összeszartam magam rendesen... le se írom hányadik lettem végül, apa azzal vígasztalt, hogy még így is benne vagyunk a világ száz legjobb célraszállói között. :) csapatban viszont nagyon jók voltunk, az utolsó két körre nagyon összekapták magukat a többiek és brillíroztak. így felhoztuk magunkat a tizenegyedik helyről a hetedikre, ami nagyon jónak számít.

nem vagyok túlságosan nacionalista lélekkel megáldva, de nagyon jó volt nemzetiszínű melegítőben, zászlóval felvonulni. ott mi voltunk a magyarok, képviseltük az országot, ahogy mindenki más a sajátját. nagyon jó volt. jó lett volna valami érmet szerezni, de majd legközelebb. jövőre törökországban lesz az eb. addigra kéne valami szponzort szerezni legalább a repjegyre. a kínaiak bezzeg a verseny végén még az ernyőiket is eladták...

 

 

iszonyú furi most itthon lenni, olyan volt ez az egy hét, mintha sosem akarna elmúlni. ráadásul itthon minden más lett, egyedül vagyok, nincs munkám, ami részben jó, mert végre eljöhettem abból a nyomasztó környezetből és pihenhetek kicsit. csak jó lenne már egy kis stabilitás.

holnap megyek lakást nézni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr291218550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.06.30. 22:57:47

fel a fejjel. majd jovore.
a dolgok meg majd szepen helyrejonnek...

kerikak 2009.07.01. 09:46:07

úgy van! lesz szép lakás meg munka normális munkatársakkal

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.07.02. 14:47:02

hát szép lakás egyelőre nem lesz, amit tegnap megnéztünk, oda nem jutottunk be, de nem is számít, mert eszméletlen a környék. nagyon liberális vagyok, ami a kisebbséget illeti, de konkrétan nem mertünk kiszállni a kocsiból, amíg vártuk a tulajt. a ház se volt semmi, én tuti folyton attól rettegnék ott, hogy mikor törik fel a lakást vagy mikor rabolnak ki hazafele. úgyhogy egyelőre kénytelen leszek maradni...
süti beállítások módosítása