háromszázötvenkettedik

2009.07.17. 23:40

na megint kopasz lettem. :)

 

ápdét: a fodrinál ez a párbeszéd zajlott le, még a legelején:
- hebikém, akkor mennyit vágunk?
- sokat.
- az egészet???
- igen.
- úristen, csak nem...?!
- de.

namármost, megállapítottuk, hogy az utóbbi négy-öt évben, amióta hozzá járok, mindig levágattam a hajam szakítás után. durva. (amúgy nem lettem teljesen kopasz, nopara :)
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr461252400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.07.18. 01:15:08

Ha a legközelebbi találkozásunknál bemutatkozok, akkor ne nézz furán! :)

kerikak 2009.07.20. 23:21:26

tüsi hajad lett?? :) kiváncsi vagyok milyen :) egyébként én is szakítás után szoktam rövidre vágatni :)
süti beállítások módosítása