háromszázötvenhetedik

2009.07.23. 15:45

igazán izgalmas napjaim vannak mostanában. tegnap reggel felkeltem, és egy csipatörölgetés meg egy fogmosás között konstatáltam, hogy a yoda eltűnt. nem sok helyre tud elbújni a lakásban, úgyhogy viszonylag hamar rájöttem, hogy egy hely van, ahol ki tudottt jutni a lakásból: az erkély.

kicsit félve néztem le az erkélyről, arra számítottam, hogy ott lesz valahol lent kiterülve, de nem volt. két dolgot tudtam elképzelni, kiesett, nem élte túl és már valaki elvitte/elvitette. vagy túlélte, de már hetedhét határon túl jár. úgyhogy lementem körbenézni, és ez a kis hülye ott kuporgott az egyik pinceablak sarkában, halálra rémülve.

amennyire meg tudtam állapítani viszonylag jól volt, csak a jobb hátsó lábát húzta egyre jobban, úgyhogy mentünk a dokihoz. bent tartották, berakták egy jó nagy ketrecbe, kapott infúziót, ami egy vékony zsinóron (!) ment a kis lábába, mondtam a dokinéninek, hogy ez így nem lesz jó, az a zsinór halálra van ítélve, de azt mondta nem baj. :) végül amúgy nem rágta szét, de tegnap este már érte kellett menni, mert állítólag olyan virgonc volt, hogy alig bírták vizsgálni. :)

ma visszavittem kontrollra, jól van, a lába nem törött el, de ínszalag-szakadása még lehet, csak nem akarják rögtön felvágni, várunk egy hetet hátha csak meghúzta. aztán a fájdalomcsillapító injekciónál nyávogott egyet és jól belémharapott. a dokinénivel meg ott röhögtünk, hogy zuhant nyolc emeletet és a szurinál kényeskedik?! :D

na mindenesetre az a lényeg, hogy a körülményekhez képest jól van, csak most a nalu fújja-morogja ezerrel, remélem nem nyírja ki, amíg nem vagyok otthon...

 

ápdét: nalu már nem fújja, de a nagy barátság még nem állt vissza. ez a kis buzi viszont... nyitva hagytam az erkélyajtót, hogy kicsit lehűljön a lakás. itt ültem végig. majd egyszercsak kinézek az ablakon, és a hülye yoda ott ül a korláton... ez semmiből sem tanul?!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr561263182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2009.07.23. 15:59:52

Továbbra is mennek a kis hülyének a pozitív energiák! :)

Panzer 2009.07.23. 16:12:54

Lehet valami abban a kilenc eletben... :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.07.23. 19:18:23

na, hazaértem, nalu még nem nyírta ki, de még mindig fúj rá.

szerinted 2009.07.24. 09:25:28

:)))))))))
Valószínűleg a kórházban "ragadtak rá" olyan szagok, gyógyszerek, más állatok, ami miatt idegenkedik tőle a nalu. Majd szépen visszatölti magára az otthoni "szagokat" és újra kikészítenek! :))))

mitro 2009.07.24. 09:33:12

Szerintem meg ezt mondja:
- Te tényleg ennyire hülye vagy? Nem megmondtam, hogy attól hogy megeszed a batmant még nem fogsz tudni repülni? Meg hogy azért mert Yodának hívnak, még nincs yetierőd? Most nézzé' magadra! Egy ilyen hülyeség miatt bukni egy életet, hát nooooormális?
És így tovább... :D

kerikak 2009.07.24. 10:09:26

@mitro: hehe DDD
jobbulást yodának :)

szerinted 2009.07.24. 10:47:45

@mitro: Nem is tudtam, hogy beszélsz macskául? :D

szerinted 2009.07.24. 13:09:12

@mitro: Akkor majd tesztelem, mert katicában Én is perfekt vagyok :)

mitro 2009.07.24. 13:23:00

Dehát már tesztelted! Nem emlékszel, hogy beszélgettünk? :)

szerinted 2009.07.24. 14:36:53

@mitro: Katicául???? Azt nem hiszem. Az valami haramadik állatfaj nyelve lehetett pl. ember?

mitro 2009.07.24. 14:56:41

@szerinted: Hát, pedig ott valaki határozottan katicának nézett ki! :)

szerinted 2009.07.24. 15:08:36

@mitro: Oh, már mindent értek, Te azt hitted, hogy tudsz katicául, mert egy katicával beszélgettél, de nem! A katica tudott drakulául! :P

mitro 2009.07.24. 15:14:28

@szerinted: Attól, hogy drakulául beszélgettem egy katicával, még tudhatok katicául :) Nekötözköggyé'! :D

szerinted 2009.07.24. 15:22:22

@mitro: :D:D:D Na jó, akkor erre iszunk valamit, és beszélgetünk egy kicsit így is, meg úgy is! :))))))

Panzer 2009.07.25. 17:26:14

Na, hogy van omacskasaga? :)

Udv,
Panzer

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.07.26. 12:16:21

szerintem jobban, még sántít, de már azért néha futkorászik is kicsit, meg játszik, meg hízeleg meg nyávog. szerintem megmarad. :)

Panzer 2009.07.26. 13:11:18

Helyes, akkor az alapfunkciok mukodnek. :)
süti beállítások módosítása