háromszázhetvennyolcadik

2009.08.17. 15:00

sziget, hetedik (5.) nap

tegnap volt egy húzós utolsó napunk, ilyennek kellett volna végig lennie. és azt hiszem egy pár percre éjjel azt álmodtam, hogy csapolok, illetve nem is, mert fröccsöt csináltam. :) munki után a meglepetésvendégemmel elmentünk megnézni a fatenómore végét, tök jó volt (lett volna) ha a pasas nem eszi meg a saját cipőfűzőjét... állítólag aztán kihányta és bedobta a közönségnek (amikor még csak félig volt benne a cucc és itta rá a vizet, hogy "csússzon" és közben a mikorofon is ott volt a kezében és öklendezett, akkor konkrétan majdnem elhánytam magam). egy fatenómore rajongó barátom azt mondta szerinte ez mekkora só volt és ő annak is örülne, ha a csávó lehányná. és hogy ez így mekkora pank dolog. hát izé. kösz nem. 

a boban markovicon jó sokan voltak, de bőven nem annyira, mint tavaly a goran bregovicon. az offspringre kíváncsi lettem volna, de hátz ugye ez a sziget nem arról szólt, hogy hebron jó sok koncertre elmegy...

na akkor összegzés: voltam kispálon, az tök jó volt (másnap volt csík zenekar a lovasival, harmadnap meg amikor csattogtam befelé láttam, hogy épp riportot ad, mindhárom nap ugyanaz a kinyúlt fosbarna póló volt rajta :D ), voltam quimby végén, az is. voltam dzsémi elején, az is. meg amik ugye nálunk mentek. viszont még sosem éreztem magam ennyire jól munka közben, mint most. hiányozni fognak a kis hülye franciák egy évig, na. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr51315421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brúnó_ 2009.08.17. 20:10:39

mike patton ette meg a cipőfűzőjét? sokat nem tudok róla, de korábban csak jókat hallottam. így kicsit árnyaltabb a kép :)

OpenWolf! 2009.08.17. 20:43:48

hátaztán, ha megeszi?:)
kurva nagy offspringes voltam régen, de most legalább 10 jobb elfoglaltságot tudnék mondani helyette, ha tudnék mondani 10 zenekarnevet, akik felléptek tegnap. mindezt úgy, hogy nem voltam rajta. tavalyi volton, én nagyon próbáltam azt a régi lángot ébresztgetni, de miután lángszóróval se sikerült, hagytam is. egy kritikát olvastam a tegnapiról, és mintha csak a voltosról szólt volna. szóval, ne bánd.:) kispál tényleg életrekelt mostanában, öröm látni őket. felléphethének valami pici helyen, azok a kedvenceim.:))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.18. 12:00:21

hát akkor nem bánom :)

kispál kis helyen necces, mert ha kicsi a hely, akkor nagy a tömeg. :) lesznek valamikor szeptemberben vagy aug végén az olimpiai parkban.
süti beállítások módosítása