háromszázhetvenkilencedik

2009.08.18. 14:04

végül az egész sziget alatt semmit nem csináltam meg abból, amit szerettem volna. nem jutottam el a ska-p-ra (mert szarul cseréltem el a műszakot), nem ültem a mitró nyakában koncert közben (mert nem voltunk olyan koncerten, ahol jó lett volna), nem néztük meg a labirintust (mert csak nappal volt nyitva és nem volt kedvem kimenni korábban sose), nem ettünk se mexikói se brazil kaját (mert kurva drága volt), nem csináltattam meg a tervezett tetoválást hennából (mert drága volt és időm se volt rá) és az orromat se lövettem ki (mert drága volt és időm se volt rá). hát ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr221319665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2009.08.18. 17:53:28

DE, voltál kispálon, fél quimbyn, jamien stb... meghívtak egy-két italra, jött váratlan "vendég" :)) Mi kell még? Az orrbelövést nem sajnálom! :)

hajdú 2009.08.18. 20:58:47

@szerinted:
Jaja, jó buli volt :)) (Hazafelé asszem kissé fáradt voltam már :D)

Amúgy én is egy csomó mindent nem csináltam, a Sziget már csak ilyen, sodródós, de jó...

nyanyanya 2009.08.19. 21:56:09

En se ultem Mitro nyakaban koncerten, de csak mert eltunt mielott igenybe vehettem volna... Viszont ultem garg-eba es sztarok lettunk ugy...:D

mitro 2009.08.20. 09:02:46

Az meg, hogy a kijáratig cipeltelek szót sem érdemel? :) Na szépen vagyunk, megjegyeztem! :)

nyanyanya 2009.08.20. 09:21:24

Vallalhatatlan vagy reszegen, maradjunk ennyiben:DDD

mitro 2009.08.20. 09:27:01

Azért cipelni jó vagyok, mi? :P
süti beállítások módosítása