háromszázkilencvenharmadik

2009.09.07. 12:46

vasárnap a millenárisban, csodaszép napsütésben ücsörögtem és iszogattam a tejeskávémat és nézegettem a petanque-ozó srácokat. közben néha feltámadt a szél, és egy ilyen feltámadás úgy döntött, hogy elviszi az újságomat. én úgy gondoltam, hogy képes vagyok egyszerre kávét inni és elkapni az újságot, aminek az lett az eredménye, hogy a kávét kiköptem, egyharmadát vissza a pohárba, egyharmadát magamra, egyharmadát pedig magam mellé...

egyébként mostanában a kombínón nagyon vicces dolgokat látok. tegnap egy fiatal apuka a négy év körüli kisfiával teljes felháborodást okozott, mert képes volt felhőtlenül jól érezni magát. a gyereket az ölébe vette, játékból elkezdte verni a fenekét és közben félhangosan kiabálta, hogy kiverem a szart belőled. :D majd megfogta a gyereket a lábánál fogva és elkezdte lógázni. a gyerek (és én is) majd' megszakadtunk a nevetéstől, miközben a többiek mereven és megvetően bámulták őket. 

előtte egyik nap a kisföldalattin szemeztem egy gyönyörű kisfiúval, aki egyszercsak elmélyülten elkezdte túrni az orrát, és közben meredten bámult engem tovább. az anyukájával egyszerre kezdett el minket rázni a röhögés. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr771365675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása