négyszáztizedik

2009.10.01. 22:00

szóval tegnap éjjel, vagy inkább ma reggel azt álmodtam, hogy van egy gyerekem, aki előző nap született, és én ültem szentendrén a lakásunkhoz közel egy cukrászdában, és az öcsém mondta, hogy elviszi a gyereket egy körre a motorjával, és én mondtam, hogy jó, és ő elvitte én meg beszélgettem valakivel, és nem tűnt fel, hogy nem hozta vissza, csak nagyon soká. és akkor hazamentem, és anyám teljesen ki volt akadva, hogy a gyereket már rég meg kéne etetni, én meg hol voltam, és az öcsém már rég hazavitte. és hogy nem lakhatok ott a gyerekkel és menjek akárhova. én meg nem tudtam hová mehetnék, a nyolcadik kerületbe a bérelt lakásba a két macska mellé?! de még azt megengedte, hogy megetessem a gyereket, akinek még neve sem volt, de volt már egy csomó fogacskája, pedig még csak tegnap született, és én nem tudtam, hogy van-e egyáltalán tejem, és a nők amúgy honnan a francból tudják, hogy van tejük?! és odatettem az egyik mellemhez, de gyanús volt, hogy abban nincs tej, és odatettem a másikhoz, és abban már volt, mert a kis szája mellett folyt le a tej, de volt egy csomó foga, és féltem, hogy fájni fog, és fájt is, de csak az volt a lényeg, hogy eszik a gyerek, de közben lövásem sem volt, hogy utána hogy lesz tovább...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr201421760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.10.01. 23:49:04

Elnézést, de én már megint jókat röhögtem az álmoskönyv egyes bejegyzésein, mikor a te motívumaidat kerestem. :)

ANYATEJ - Kicsapongás. Olyan dolgokat művelsz, amiért szégyelled magad.
MOTORKERÉKPÁR - Női álomban: ha nem is tudod magadról, de szereted az erőszakot és ki is hívod azt.
CSECSEMŐ, KISBABA - Szomorúság, kiszolgáltatott helyzet. Idegen csecsemőt találni: egy régen elkövetett hibád emléke: Csecsemő, ha beszél: intelem, amit nem veszel komolyan. Világító csecsemő: régi, nagyon szomorú emlék; jóvátehetetlen mulasztás.
MELL - Jegyzi anyádat. Mell, ha ijesztő vagy visszataszító lenne: kicsapongás, italozás, illetve az ezt követő szorongás jele. Melled, ha mutatod, mutogatod: - női álomban: lépre csalsz valakit, ravaszul hódítasz; Saját melled, ha az rossz érzést ébreszt: - nőknek: mulasztás a családoddal szemben; rabulejtettség.

Szóval ezek a fránya kicsapongások, meg az erőszak... :)

kisvi 2009.10.02. 02:15:19

azthiszem ez az álom, amiből jó felébredni :D

OpenWolf! 2009.10.02. 09:16:38

nézzük a jó oldalát: napsütéses tiszta levegős szép napra ébredtél belőle:)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.10.02. 09:17:01

Na, mára én is álmodtam melleset. Egy régi, viszonzatlan szerelmemmel voltam egy házban, ő meg egy szál bugyiban flangált.

OpenWolf! 2009.10.02. 09:25:17

(ha már itt tartunk, én nem álmodtam mellel - kivételesen:D -, ámde egy olyan diszkóval, ahol a falakat a tánctértől korlát és mérhetetlen mély szakadék választotta el, így oda ugorhatott, aki öngyilkos.)

szerinted 2009.10.02. 09:42:36

:))))))))))))))
Kicsapongás? Italozás? Na ne, ez nem jellemző rá... Hülyeség ez az álmoskönyv.

Brúnó_ 2009.10.02. 09:47:25

azért meg kell hagyni, tudott valamit a gyerek, hogy ilyen korán kezdte. vagy csak mázlija volt. :D

Rebelde 2009.10.06. 10:36:07

nem véletlen, hogy ezt álmodtad, egyébként nincsenek véletlenek

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.10.06. 11:15:10

@Rebelde: Állítólag az véletlen, hogy pl. egy urán-238 atommag mikor bomlik el.

hajdú 2009.10.08. 21:34:13

Nem mondom, ez ám az álom! Én nem szoktam ennyire értelmeseket se "alkotni", nem mintha mostanában emlékeznék egyre is :)
süti beállítások módosítása