négyszázhuszonnegyedik

2009.10.26. 19:31

hát most akár be is számolhatnék a hétvégéről, ami annak ellenére, hogy nem sokat repültünk marha jó volt, de most nem fogok, mert épp a hócipőm tele van mindennel, hogy folyton rágni kell a kefét minden hónapban, és amikor épp a legszarabb hónap következik, akkor még meg is büntetnek parkolásért egy olyan helyen, ahol kibaszottul semmi nem jelezte, hogy fizető övezet és még egy kurva automata se volt az egész utcában, kétszer is megnéztem, és ezek után perkáljak tízezret harminc napon belül, hát az összes kurva parkolótársaság és mindenki elmehet a picsába... szóval most már tényleg rohadtul utálom a hétfőt, de ezt mindenesetre nagyon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr51477114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2009.10.26. 21:41:27

:(

Együttérzek! Egyszer nekem is sikerült a lehető leghülyébb helyen parkolni, pont a várakozni tilos tábla alatt... Tudom, vak voltam, de rendes kijelölt parkoló volt (csak két méteren nem lehetett megállni, rakodóhely miatt) főút mellett, a világon semmi, egy árva burkolatjel vagy színes tégla nem jelezte, hogy az bizony nem "olyan" hely, én meg nem láttam a táblát, mert nagyon kerestem a helyet, és fene gondolta volna :( Nemrég meg megvágtak gyorshajtásért olyan helyen, ahol tényleg nem szoktam, nem is értem, de 30 rugó erre is elmegy, borzasztóan idegesítő :((

hajdú 2009.10.26. 21:42:50

@hajdú:
Meg persze sötét volt és fák is takartak, ez csak magyarázat a vakságomra, de nem mentség sajnos.

kerikak 2009.10.26. 22:02:22

te szegény, sajnálom :((((
nem lehet fellebbezni? ha nincs automata mégis hogy fizettél volna?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.10.26. 22:14:46

hát most mondta apa, hogy abba az utcába nem is szabad csak engedéllyel behajtani. :( pedig én csak egy kivéve célforgalmas táblát láttam, engedélyest nem. :(

szerinted 2009.10.27. 08:14:00

Nyugi, nálam mindig van száraz kenyér és víz. Na ebből a víz biztos, de abból adok, ha megszorulnál! :)))

hajdú 2009.10.27. 08:42:24

@_hebron_:
Hát ha tényleg így van, hogy kivéve célforgalmas tábla van, és egyéb tiltással nem jelezték a parkolási tilalmat, akkor viszont simán fellebbezd meg a bírságot!
süti beállítások módosítása