négyszázhatvanötödik

2009.12.24. 09:08

bohoholdog karácsonyt nyuszikák! :)

ápdét: túléltük a délelőtti vásárlást, egy faállítás-díszítés meg egy vacsorafőzés közben megnéztük az összes karácsonyi filmet a tévében, volt muzsika hangja (miért nem mondta senki eddig, hogy ez ennyire szar?!), meg wall-e (az nagyon cuki volt :), meg reszkessetek betörők (megunhatatlan), meg még nem tudom mi. erősen hiányoljuk a zöcsémmel a bádszpenszer-terenszhill bunyó karácsonyigját, meg a szandrabullokos aludj csak én álmodomot. de úgy tűnik ezek nélkül is kaárcsony a karácsony.

egész szép fánk van, ami különlegességnek számít, mert anyának minden évben sikerül kiválasztania a legferdébb, lehiányosabb, legcsúnyább fát, ennek most csak a tetejéről hiányzik pár ág, és csak picit ferde. :) a vacsi tök jól sikerült, bár a zöcsém eddig már kétszer hányt, de nekem semmi bajom meg anyának se... :S

az esti szentendrei bandázás elmaradt, mert mindenki bepunnyadt, pedig nosztalgiázhattunk volna ny-vel, hozzá fűződik az eddigi legszebb karácsonyom és minden szenteste eszembe jut és olyankor nagyon jó :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr711619900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.12.24. 17:37:44

köszi! :) neked is :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.25. 11:07:04

Anyukám mondta, hogy az Aludj csak, én álmodom lesz valamelyik este. Neki van műsorújságja.

Az Igazából szerelem mikor lesz? :D
Na megyek, megkenem a csokitortát.
Boldog Karányocst!

hajdú 2009.12.25. 12:19:36

A Muzsika hangjai szar? Ajajj, nemár, akkor félek újranézni, pedig úúúgy imádtam régen...

Gabó, az Igazából szerelem DVD-n megvan minden rendes háztartásban :D

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.25. 12:22:50

@hajdú: Akkor leveszem a táblát, hogy "Tiszta udvar, rendes ház." :)

kerikak 2009.12.25. 12:41:06

én ezekből csak a Reszkessetek betörőket láttam, de az tényleg megunhatatlan :)
volt az Ördög jobb és bal keze 1-2 valamelyik adón, úgy látszik ezt adták a Bunyó karácsonyig helyett :)

Gabó, hogy sikerült az az izé amiről nem tudjuk hogy micsoda? :)

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.12.25. 12:43:19

@kerikak: Kitűnően, már el is fogyasztottam! :)
Na mentem tovább családozni! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.25. 18:19:30

@hajdú: hát én most láttam először, de a méripoppinsz sokkal jobb (szerintem).

@Gabó Kocka: nekem megvan, úgyhogy akármikor :)
süti beállítások módosítása