négyszázhetvenegyedik

2010.01.10. 23:17

hát szóval itt vagyunk, már a második éjszakára melegítem az ágyikómat, ami egy emeletes ágy felső szintje. remélem képes vagyok itt aludni még hatot úgy, hogy nem esem le se le- vagy felmászás közben, se álmomban... egyelőre repülni még nem tudtunk, mert elég szar idő volt eddig, tegnap délutánig esett az eső, ma csak felhős volt az ég, meg hűvös volt, úgyhogy egy fél napos tanakodás, várakozás, olvasás, francia tévéműsor-megfejtés után becaplattunk a zöcsémmel a városba, ahogyan tegnap este is, és sétáltunk egy nagyot a kikötőben meg a kaszinónál, ahogyan tegnap is, és söröztünk is egy jót, ahogyan tegnap is, de ma találtunk egy olcsóbb helyet. megnéztük hol is megy pontosan a formaegy itt, hát nem pont a buszmegálló előtt volt a rajt, ahol vártuk a hazabuszt? látszanak a kis sárga csíkok, ahol állnak a kocsik. :)))

egyébként imádok úgy lenni valahol külföldön, hogy tudom már, hol a pékség, a kisbolt, az akármi. hogy nehezen tévedek el, de mindig van valami felfedeznivaló. buszon pl. még nem ültem itt, pedig már voltam itt vagy hatszor. találtam egy kis kápolnát a kikötőnél, amit szintén nem vettem még észre. és ki tudja még mennyi minden érdekes dolog van, amit még nem láttam, soha nem tudok megunni egy helyet.

például nem láttam azt se eddig, hogy milyen, amikor monacónál a tengeren megcsillan az isten szeme. hát ilyen:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr781662606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2010.01.11. 10:45:19

nagyon szép :) remélem az idő is megjavul hamar és repülni is tudsz majd :)

Panzer 2010.01.12. 09:58:55

Szep nagyon! :)

Udv Berlinbol,
Panzer

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2010.01.12. 13:33:11

Irigyellek. Mit nem adnék most egy kis pihenésért, olyanért, amiből aztán tudok meríteni egy ideig lelki és fizikai erőt is egyaránt.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.01.14. 12:59:35

mannus, tegnapelőtt veled álmodtam, úgyhogy félig itt vagy :)

hajdú 2010.01.15. 07:49:37

Tudod mit, az a vicc, hogy ugyanez még Budapesten is előfordul. Hogy jé, micsoda érdekes dolgok vannak itt, pedig már ezerszer elmentem előtte...

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.01.15. 22:02:02

igen, csak itt igyekszem nem foglalkozni az otthoni szarságokkal, és így azért más.
süti beállítások módosítása