négyszázhetvenötödik

2010.01.25. 22:16

néha olyan érzésem van, hogy szétesik a testem. napok óta fáj a bal csuklóm, a hátam, nyakam már hónapok óta, néha a jobb térdem és monaco óta néha a csípőm. tegnap este belázasodtam, úgyhogy most ezek mellé még társult egy jó nagy adag rossz közérzet, torok-  nyirokcsomó és fejfájás, könnyezik a szemem, szerintem lassan már csak a hajam nem fáj...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr381702241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2010.01.26. 10:59:04

te szegény :((
kényelmes az ágyad? csak a hát-és nyakfájás miatt kérdezem
ha már nem leszel lázas menj el jó masszőrhöz, nekem sokat segített mikor fájt a derekam
jobbulást!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.01.26. 21:06:34

már nagyon régóta ezen az ágyon alszom, szerintem inkább az a baj, hogy egész nap csak ülök, szinte csak percekre állok fel. a masszázs jó lenne, majd megkérem apa barátnőjét, hogy végre masszírozzon már meg.

Rebelde 2010.01.27. 12:02:50

@_hebron_:

neked el kéne menned kálbori zsolthoz, ő kiropogtatna:)

hajdú 2010.01.29. 21:14:44

Szerintem meg lelki okai vannak (ki vagy merülve). Lazíts!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.01.31. 16:31:12

hát az az, amire három munkahely mellett nincs idő. igazából semmire sincs.
süti beállítások módosítása