négyszáznyolcvanharmadik

2010.02.17. 15:25

nagyon sokat vaciláltam és gondolkodtam az utóbbi napokban. leginkább azon, hogy miért nem érzem jól magam a bőrömben. nem jöttem rá, viszont tény, hogy valami nem stimmel, valami nem jó, de nem tudom megmagyarázni, hogy mi. olyan, mintha egyhelyben toporognék, mintha csak telne az idő és én nem tartanék sehová,  de közben nagyon mehetnékem van. és közben fogalmam sincs, hogy mi a cél, minden olyan homályos és ez nem feltétlenül baj, nem kell mindig mindennek megtervezve lennie, de azért jó lenne valamit kitűzni, amihez lehet igazodni. nem lehet mindig csak a levegőben lógni (nem a repülésre értem :).

az tény, hogy "normális" életre itt nem sok esélyem van. viszont nem szeretnék hosszútávon úgy élni, ahogy most élek, már épp elég hosszútávon éltem így az utóbbi majdnem nyolc évben.szóval változás kell és valami cél. mindkettőnek jó lenne a kávézós munka, de valahogy nem elég. meg mi lesz utána? úgyhogy nagy elhatározásra jutottam.

az adóvisszaigénylésből megpróbálom visszafizetni a tartozásaimat. remélhetőleg minden jól alakul, és átvesznek a kaféba, amiből nagyjából ugyanígy el tudok tengődni mint most. minden plusz pénzt, ami összejön félreteszek (szülinap, karácsony legalább meg lesz oldva a családnak, nem kell ajándékon gondolkodniuk majd :). remélhetőleg a kávézóban visznek majd rendezvényekre, amikből összejön egy kis plusz. és hogy mire gyűjtök? repülőjegyre kanadába. áprilisban jön az ottani rokonunk, meginterjúvolom majd, hogy nagyjából mennyit kell összegyűjteni ahhoz, hogy egy két-három hónapig ne haljon éhen az ember. aztán hátha tud segíteni valami munkát meg szállást keresni. tudom, hogy ott sincs kolbászból a kerítés, de nagyon vágyom egy teljesen más világra, más életre, szeretném kipróbálni magam valami teljesen más környezetben. egy kis bátorságpróba. :)

azért írtam le ide, mert most nagyon érzem magamban a lendületet, és kell valami, ami emlékeztet erre az érzésre, ha elkezdene elfogyni. ha le van írva, az ráadásul még jobban motivál, olyan, mintha kőbe lenne vésve. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr331766414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OpenWolf! 2010.02.17. 16:28:28

Ütősen hangzik, elég radikális döntés.
Én mindig bátorítom az ilyesmit, mert emberek sokasága éli le az életét úgy, hogy azt hiszi, ha szarul érzi magát a bőrében, az csak egy újabb kompromisszum az összes többi mellett.
Ennek meg nyilván a tervezés, vagyis annak hiánya a veszélye: vannak parafa-emberek, akik mindig fennmaradnak, a többiek tervezzék csak meg az ilyesmit, amennyire csak lehet.:)
Részemről sok erőt és kitartást kívánok a végrehajtásához!

kerikak 2010.02.17. 16:39:29

én nagyon drukkolok hogy sikerüljön :) mikor indulnál, már idén?

kerikak 2010.02.17. 16:40:24

amúgy én is majdnem világgá mentem csak közbejött a seriff :))

szerinted 2010.02.17. 18:40:44

:)))))))) Így minden héten repülhetek, hogy borozzunk egyet :)))) Addig Én is keresek egy szponzort! Egyébként hajrá, hajrá!!!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.02.17. 22:48:00

hú, köszi srácok, nagyon cukik vagytok. azt hittem majd elkezdtek kételkedni meg lebeszélni, de ez most nagyon jól esik. :)

@kerikak: hát idén nem hiszem, hogy összejön rá a pénz, egyelőre egy-másfél évet tűzök ki, aztán majd meglátjuk. te hova mentél volna?

hajdú 2010.02.19. 00:18:27

Őszinte leszek, ha tényleg elmész, nekem nagyon fogsz hiányozni... Legszívesebben lebeszélnélek...

(Amúgy meg, én is voltam Norvégiában. Ráadásul úgy hogy nem is akartam kimenni, csak véletlenül szembejött a lehetőség, és hirtelen döntéssel belevágtam. Aztán az életem egyik legszebb élménye lett belőle. Én nem mennék el örökre, de azt hiszem, ha erre vágysz, pár hónapot vagy egy-két évet érdemes erre áldoznod...)

Na mindegy, hát ha elmész, nem rázol le ilyen könnyen, majd bosszúból jól meglátogatlak!! :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.02.19. 09:12:18

@hajdú: ti is borzasztóan fogtok hiányozni. bele se merek gondolni igazán, hogy mennyire más lesz nélkületek, a családom nélkül, mert ha mégis belegondolnék, akkor még a végén meggondolnám magam. de most nagyon vágyom erre, és tudom, hogy nem lesz egyszerű hazalátogatni meg nektek kijönni, de azért remélem összehozzuk majd. :)

kisvi 2010.02.19. 10:02:08

szerintem ha mész ne Kanadába menj, hanem maradj Euban.
Közel van, olcsó a repjegy, legális a munkavállalás semmi sem kell hozzá, és ugyanúgy benne van a lehetőség, hogy tudsz magaddal kezdeni valamit.

Persze ha azért mész oda, mert neked _Kanada_ kell, mert az az ország amit szeretsz, érdekes, ott akarsz dolgozni, élni stb, akkor értem, és akkor valóban oda menj, de amúgy fölöslegesnek látom annyira messzire menni csak azért hogy változás legyen, nem hiszem hogy pluszt adna.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.02.19. 10:08:36

@kisvi: hát ez az, hogy valamiért nagyon oda húz a szívem már régóta. nincsen különösebb vagy kézzelfogható oka, illetve vannak azok is (egyszerre lehet jól megtanulni angolul meg franciául, ott van rokon, aki tud segíteni, csodaszép ország, bryan adams és alanis morissette :), de emellett csak valamiért nagyon vágyom oda.

kisvi 2010.02.19. 10:15:56

@_hebron_: ebben az esetben érthető, hogy oda mennél.
Ettől függetlenül én azt gondolom, hogy ha valaki ennyire messzire vágyik úgy, hogy korábban nem járt még ott, abban van egyfajta tudat alatti menkülés is, hiszen vlsz sokkal közelebb is lenne megfelelő hely. És persze ez nem befolyásol semmit, csak érdemes ezen is elgondolkozni, hogy miért (Pl: van ismerősöm, aki elég messzire költözött, és mindig úgy gondoltam, hogy eredetileg a családjától menekült el).

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.02.19. 10:21:07

@kisvi: biztosan van, persze. és biztosan találnék közelebb is olyan helyet, ahol jól érzem magam. és az se biztos, hogy ott jól fogom. nem tudom ezt megmagyarázni, még talán saját magamnak sem, hogy miért nem elég mondjuk franciaország.

hajdú 2010.02.20. 04:51:29

Azért fontold meg jól, amit Kisvi mond, mert (már megint) nagyon igaza van. Ha mondjuk valahol Európában "bújnál el", akkor bizony könnyen lehet, hogy időnként látogatóid lesznek és Te is bármikor visszaugorhatsz... Kanada, hát az bizony messze van. Persze ettől is izgalmas ország! Mondjuk nem bánom, ha szarrá keresed magad, akkor elfogadok egy ajándék repjegyet... :)

kerikak 2010.02.20. 12:19:48

@_hebron_: nem volt konkrét ország, csak csináltam egy idegenvezetői tanfolyamot és azzal akartam elmenni valami jó kis tengerpartos, napsütötte helyre :)

én is egyetértek Virivel, tényleg mehetnél közelebbi helyre is, Szlovénia? :) az is tetszett neked :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.02.20. 12:36:54

@kerikak: szlovéniával az a baj, hogy nem beszélek szlovénul. franciaországgal az, hogy nem beszélek annyira franciául, hogy elboldoguljak, ráadásul ott marha nehéz munkát kapni. angliában nem szeretnék élni.

kanada vonz, ráadásul amíg még él a kinti rokonunk, addig könnyebb lenne kimenni. nem vagy egy túl bátor alkat ilyen szempontból, így aztán nekem biztonságot ad, hogy van valaki, akit ismerek, ő meg ismeri a helyi viszonyokat, tud segíteni, ha kell.

ez nem egy hirtelen fellángolás amúgy, pár éve már tervbe volt ez véve, szépen gyűlt is a pénz rá, csak aztán közbeszólt az élet, meg talán a lendület sem volt meg még eléggé.

de persze, meggondolok még sok mindent, meg meglátjuk, hogy hogy sikerül félretenni, aztán majd nyár végén csinálok egy átszámolást és annak függvényében döntök.

szerinted 2010.02.20. 14:04:28

Na ne már! Hajrá Kanada! Ha nem jön össze annyi pénz akkor még mindig mehetsz itt Európán belül is bárhova. Vannak jó helyek. Románia, Albánia stb... :)))) Én drukkolok!

Rebelde 2010.03.01. 11:13:25

ne hagyd magad!!!!
irány Kanada:))
süti beállítások módosítása