négyszáznyolcvanhetedik

2010.03.01. 11:39

azt hittem, végre találtam valamit, amit nem szeretek a franciákban.

pénteken erős szél miatt lefújtuk a napot, úgyhogy átbuszoztam villefranche-ba, persze pont egykor értem oda, amikor minden bezár (na jó, az éttermek nem), mert mindenki elhúz ebédelni meg sziesztázni. egy még éppen nyitva tartó újságost megkérdeztem, hol van nyitva a le tabac, mert itt a boltban vagy az újságosnál vagy a kávézóban nem lehet cigarettát kapni, csak a tabacban. eligazított, de nem találtam. megkérdeztem a zöldségest. az is eligazított, találtam is egyet, zárva... keresztbe-kasul átszeltem villefranche-t, közben napoztam a tengerparton, kávéztam a kikötői kávézóban, ugyanazon a kis terecskén vagy négyszer átmentem, ötödjére már megláttam a le tabacot, ami addig is ott volt, és nyitva is volt, csak eltakarta egy fa!

apa múltkor azt mondta, hogy nem biztos, hogy mindig a többiek a hülyék. :)

(egyébként találtam: nem lehet vékony narancssárga pall mallt kapni :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr361799358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása