négyszázkilencvenkettedik

2010.03.16. 13:19

néha azt gondolom, hogy totál alkalmatlan vagyok arra, hogy egyedül éljek. be kéne zárni valahova, ahol állandó felügyelet alatt vagyok, vagy csak simán fejbe kéne lőni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr311843868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2010.03.16. 19:39:39

Szerintem is totál alkalmatlan vagy, hogy egyedül élj, csak nem ez a megoldás ;)

(Miért, mi történt?)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.03.16. 22:57:32

azt inkább hagyjuk, már én is unom. inkább magyarázd meg, hogy mi az, hogy szerinted is alkalmatlan vagyok??

hajdú 2010.03.16. 23:00:34

@_hebron_:
Ó már látom félreérthető voltam... Szóval ne értsd félre, úgy értettem, hogy csöppet sem vagy alkalmatlan bármilyen együttélésre :)

kisvi 2010.03.17. 10:09:56

Vannal olyan idszakok, amikor valahogy nem iskerülnek a dolgok otthon sem. Nekem volt , amikor minden héten elvágtam az ujjamat. Amikor éppen begyógyult, akkor aznap elvágtam és ezt hetekig csináltam. Aztán már azon gondolkodtam, hogy én többet nem veszek kést a kezembe. Aztán belerugok mindig a szék lábába, ajtófélfába stb. Ezek csak apróságok, de azt érzed, hogy béna vagy. Aztán egyszercsak nem csinálod többet, csak annyiszor, mint az teljesen átlagos. Túl kell ezen lenni :)

kerikak 2010.03.17. 11:19:54

jön a jó idő, járhatsz bringával arra te pl teljesen alkalmas vagy én meg nem :) és biztos csomó ehhez hasonlót fel lehetne sorolni :)
süti beállítások módosítása