ötszáztizenkettedik

2010.05.17. 11:52

megint elkezdtem baromságokat álmodni, illetve ha csak baromság lenne, de konkrét klasszikus rémálmaim vannak napok óta. a tegnapi még elég laza volt, abban csak lezuhant az utasszállító rögtön felszállás után, amin utaztam a családdal együtt. a mai viszont sötét, éjszaka erdőben mászkálós volt. a férjemmel meg a szőke fütrös kislányommal kerestük a kocsinkat, és egyszercsak a pasim furcsán kezdett viselkedni, mintha nem hallaná, amit mondok neki, és nem is látna engem. mielőtt pánikba estem, hirtelen megint normálisan viselkedett. aztán a kocsiban ezt újra eljátszotta, ráadásul én hátul ültem a gyerekkel, és a visszapillantóban a hátam mögött néha valami szörnyizé jelent meg, de csak amíg meg nem fordultam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr802009645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2010.05.17. 21:34:50

Jáj! :(

De jó hogy én általában nem szoktam emlékezni rájuk. Meg amúgy is csak zavarosan szoktam rémeket álmodni, ha. Menekülök a valami elől, mint egy zombifilmben, de valahogy konkrétan nem szoktam tudni/látni mi elől.

Mi mást kívánhatnék: álmodj szépeket :)

hajdú 2010.05.17. 21:59:01

Ja igen, és még a liftes (nemtom miért, sosem féltem a liftektől) és fogkilazulós-kihullós rémálmaim vannak. Az utóbbiban az ijesztő picit, hogy mindig azt hiszem még ébredéskor is, hogy igaz, aztán megnyugszom, hogy dejó, megvannak a fogaim rendesen :)

hajdú 2010.05.18. 08:15:36

És tessék, ma is álmodtam valami rémet, de már nem emlékszem, mi volt az :D

kerikak 2010.05.18. 13:35:30

@hajdú: olyan nekem is volt régen, kihullottak a fogaim, nem fájt, de egyszerre kiesett mind egymás után, ill kiszedtem őket kézzel könnyedén, hülye álom :)
mostanában nem álmodom "csak" fent vagyok hajnalban egy-két órát, ez se jobb..

kiraaaaa 2010.05.22. 17:45:24

Egy szem Valeriána csodákra képes, növényi alapú, s ha érzékeny vagy mondjuk az alkoholra, akkor elég 1 darab is:))
Nekem 10 perc alatt hat, és tuti a nyugis, jó alvás:)
süti beállítások módosítása