ötszázötvehetedik

2011.03.13. 02:42

a lyukas orrú cipő náájlonharisnyával GÁZ. a fehérre koptatott farmer meg ronda.

amúgy meg jó rég jártam erre, én is úgy vagyok vele, hogy rohadtul nincs időm bármit is ideírni, de még nem döntöttem el, hogy teljesen megszüntessem-e, mert azért néha jó hogy van.

azért kicsit összefoglalok, hátha valakit érdekel, és csak innen informálódik:
- szóval voltunk megint monacóban, szokás szerint szuperjó volt, csak most kicsit rosszabb idő volt a szokásosnál, a hatból három napig esett az eső, de minket ez se zavart, feltaláltuk magunkat, voltunk nizzában meg marseilleben meg mindenfelé.
- úgy volt, hogy megyünk a hosszúhétvégére montenegróba teljesen ingyen, de akik meghívtak minket, azok az utolsó pillanatban lemondták, úgyhogy maradtunk. viszont most már nagyon érdekel az ország, úgyhogy valamikor szerintem el fogunk látogatni arra. :)
- két hét múlva jön az első versenyünk szerbiában, kapásból világkupa, ami több pontszámot, és nehezebb mezőnyt jelent egy"átlagos" versenynél. aztán rákövetkező hétvégén egy újabb (de már "normál") verseny erdélyben, húsvétkor meg szlovénia, hacsak addigra be nem telik a pohár a többieknél a kávézóban, amúgy is van egy kis feszkó az "új" koleginával, képtelenek vagyunk megszokni, megkedvelni, nem szeretünk, és nem akarunk vele dolgozni hosszútávon, remélem májustól átkerül a másik helyre (vagy elküldik, a főnikben már ez is felmerült, mert ők is nehezen viselik, csak közben meg szakmailag nincs rá panasz, bár a fene se tudja, ez egy összetett dolog)
- túlvagyok egy szívfacsargatós szívügyön, nem, ez nem igaz, még nem vagyok túl rajta, de legalább már kiderült, hogy mi a helyzet a másik oldalon, már kicsit unom, hogy vagy az egyik oldalon vagyok, vagy a másikon, nem lehetne most már egy olyan, ahol mindketten ugyanazon az oldalon vagyunk?
 

hát nagyjából ennyi most gyorsan és röviden.

valami internetguru keresse meg nekem a kábé tíz évvel ezelőtti japán barátnőmet, hogy meg tudjam kérdezni, hogy jól vannak-e! :(
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr902734875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panzer 2011.03.22. 05:56:48

Kuldd el a japan ismeros evet. Kinti kontaktok gond nelkul meg tudjak nezni az aldozatok ill. eltuntek listajan.
Ha nincs rajta, akkor nagy baja nem lehet.

Panzer 2011.03.22. 05:57:33

"nevet", ugy ertem.
Koran van meg, na. :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2011.03.25. 02:30:13

@hajdú: most nincs, mert megint dreadnoughtsot hallgatok, azt meg már tettem ki :)

OpenWolf! 2011.03.30. 19:40:59

egy oldalon? akkor felborultok, nem?

amúgy ne szüntesd meg. életed egy része, és én meg legalább nagyritkán és érintőlegesen tudom, mi van veled:D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2011.03.31. 09:51:27

@dhw!: jól van, akkor rád való tekintettel majd megpróbálok kicsit sűrűbben írni. :)

OpenWolf! 2011.03.31. 13:51:07

@_hebron_: hát ez nagyon figyelmes, köszi:) de azért mégse várom el, hogy erre költsd a kevés szabadidőd!; )
süti beállítások módosítása