háromszázhuszonhetedik

2009.04.22. 08:45

óvodás koromban volt egy kedvenc mesém, az elsüllyedt világok. egyszer már betettem ide a zenéjét. képzeljétek, megjelent magyarul dévédén, és monday meglepett vele! :) napok óta elsüllyedt világokat nézünk, persze így cirka húsz évvel később már enyhén zagyva az egész, de még így is imádom! hétvégén meg is kerestem a fotót, amikor oviban farsangkor arkana voltam, íme (a jobb oldali, ha valakinek nem lenne egyértelmű :)

 

 

milyen sötét a hajam meg a szemem! és az orrom milyen cuki már, kár, hogy nem maradt ilyen. és milyen kis vékonka vagyok! a kezemet viszont sokszor így tartom ma is. milyen furi, hogy ez én vagyok! :)

ápdét: a meséről meg itt van egy egész faja kis beszámoló, még 2007-ből.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr611079441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.22. 10:48:15

52 rész van összesen?

ez négy dvd, mindegyiken három rész van, de a hátulján összesen nyolc lemez van felsorolva, ha jól emlékszem a következő négyen már 4 rész van egy lemezen. de ez még mindig nem 52...

átmásoljam? :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2009.04.22. 11:19:41

@_hebron_: Akkor ez 26, az első évad, amit a magyarok is leadtak.
Köszönöm szépen, ha majd én is megnézhetem valaki lükével, akkor letorrentezem, addig meg elvagyok a 24-gyel és a bleach-csel.
Ja, jó az Arkana-jelmezed :)

mitro 2009.04.22. 12:26:40

Vehehehe, aranyos :DDD
Amúgy semmi baj az orroddal:D

szerinted 2009.04.22. 15:32:25

:))))))))))))) Ugye azért ezt csak különleges alkalmakkor viseled? :))))
Költözés közben nem lenne praktikus!

hajdú 2009.04.22. 19:52:11

Húúú azt én is úgy imádtam! :)))
És basszus, a főcimzenéjét is tök szerettem, néha mostanában is ott csengett a fülemben a dallama, de már fogalmam sem volt, mi lehet az :)

szerinted 2009.04.22. 20:01:58

csak egyszer akartam :S

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.22. 20:19:51

@szerinted: kiszedtem a tíz ugyanolyan kommentet. csak egy maradhat! :D

egyébként ez az! :)

hajdú 2009.04.23. 23:01:35

Meg kell hogy mondjam, nem is sokat változtál a huszonpár év alatt :)
süti beállítások módosítása