huszadik

2008.03.13. 08:14

 
teljesítmény-igényszint vizsgálat. megcsináltam. szélsőségesen külső kontrollos vagyok. a külső kontrollosról azt írják, hogy "az egyén úgy érzi, nincs igazán befolyása a vele történő eseménykere, elért eredményei a külső körülmények szerencsés, illetve kudarcai annak szerencsétlen összejátszásának köszönhetők. (ez nem igaz, tudom, hogy a legtöbb esetben az én döntésemen múlnak a dolgok) teljesítménye lehet messze kimagasló, de nem igazán bízik benne, hogy legközelebb ugyanannyira lesz képes. tehát nem a teljesítményszintjével van igazán baj (tessék, baj van velem, én tudtam...), hanem azzal, hogy mikor belevág, nem tudja elképzelni, hogy majd jó eredményt érhet el (ez nem mindig van így, de általában igen, pff...). ezért bátortalanul fog a dolgokhoz, esetleg halogatja őket - vagy olyan segítséget épít ki, amelyik lépésről lépésre viszi előre. na én ebből vagyok a szélsőséges verzsön...

egyébként meg el vagyok fuserálva érzelmileg és mindenhogyan, semmi nem jó, inkább meneküljetek...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr82378851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása