huszonharmadik

2008.03.16. 23:51

 
én most kicsit szeretnék lassabban élni. szeretnék odafigyelni magamra, helyretenni a gondolataimat, az érzéseimet, hogy tiszta lappal tudjam folytatni. de ehhez be kell húzni a kéziféket, és hagyni, hogy világ rohanjon tovább. én most nem rohanok vele.

rájöttem, hogy miért fáj annyira a hátam hetek (lassan már hónapok) óta. az utóbbi idő összes feszültsége, gondja és fájdalma szépen lassan rácsücsült. és nem mozdul, esze ágában sincs. el kell kezdenem leszedegetni, helyrerakni vagy letörölni őket. eddig annyira el voltam foglalva az önsajnálattal, hogy nem hagytam időt és energiát rá. most érzek magamban elég erőt hozzá.

a kérdéseim egy részére választ kaptam. ez most nagy segítség. egy másik részük így jelentéktelenné vált. a maradékkal meg majd kezdek valamit. talán idővel arra is érkeznek válaszok vagy idővel azok is jelentéktelenné válnak.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr92383881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása