negyvenharmadik

2008.04.10. 00:10

 
a szomszéd bácsinak üzenem, hogy elmehet a picsába!

kibaszottul elegem van a szomszédságból. először az volt a baj, hogy nem zárom a rács mögötti rohadt üvegajtót. bezártam. igaz, hogy fél órát szarakodok így minden alkalommal, hogy ki- meg bejussak, de zárom, mert jókislány vagyok.

aztán az volt a baj, hogy nem mosom fel a folyosó lakás előtti részét. azt nem tudom, hogy honnan vette, hogy nem mosom (tényleg nem mostam...), kamerát raktak ki, vagy mi?! de mosolyogtam egyet, és azóta felmosom.

aztán az volt a baj, hogy este kint hagyom a szemetet az ajtó előtt. kurvára nem értem, hogy éjjel az kit zavar?! a francnak van kedve minden este megint fél órát szarakodni a szemét miatt az üvegajtóval, reggel meg amúgy is megyek le. de ismét jókislány voltam, és most már nem rakom ki az ajtó elé.

több baj nem volt a mai napig, leszámítva azt, ami nekem baj, hogy rendszeresen bebámultak a konyhaablakon cicasimogatást színlelve, hogy "mit csinál éppen aranyom?" mi a fasz köze van hozzá?! na ma jött a következő kör. van egy kicsi teraszom. ott tartom egy műanyag zöldségesládában a virágládákat, virágföldet, cserepeket stb. meg kint volt egy harmónikaajtó, amit még nem volt érkezésem feltenni. ma locsolgatom a folyosón (amit már rendszeresen felmosok, és nem azonos a kis teraszommal) a virágokat, jön a szomszéd bácsi, aki a házgondnok / közösképviselő / miafaszom egyben. na és akkor megpróbálom visszaadni a "beszélgetést":

ő: azok a ládák meg az az ajtó vagy mi, meddig lesz ott?
én: mármint hol?
ő: a teraszon.
én: nem értem a kérdést.
ő: azokat onnan el kell tenni.
én: már miért kéne?
ő: mert azok nem lehetnek ott.
én: már miért ne lehetnének?
ő: mert a teraszon csak virágok lehetnek.
én: ne haragudjon, a terasz a lakáshoz tartozik, azt tartok rajta, amit akarok.
ő: ez nem így van. azokat el kell onnan tenni.
én: nem tudom máshova tenni, kicsi a lakás, nem fér el máshol. ez a saját lakásom, azt teszek a teraszra, amit akarok.
ő: vigye le a pincébe.
én: nincs kulcsom a pincéhez, és nem akarom levinni.
ő: maga csak bérlő, ez pedig lakásszövetkezet.
(az mi a faszom?! egyébként a lakást a tulajtól bérlem)
én: fizetek a lakásért, az részletkérdés, hogy bérlőként vagy tulajdonosként. ha tulaj lennék akkor is azt teszek a teraszra, amit akarok, meg ha bérlő vagyok, akkor is.
ő: ez nem igaz, mert ez lakásszövetkezet. ilyen kis bérlőcskék különben se pattogjanak. tegye el azokat onnan, azok nem lehetnek ott.

na itt már olyan ideges voltam, hogy majdnem megütöttem, a guta meg engem. úgyhogy inkább becsuktam az orra előtt az ajtót. aztán bepakoltam a ládát meg az ajtót (igen, konfliktuskerülő vagyok részben), és kitettem a biciklit. :) ha ezért is szól, tényleg megütöm vagy ordítok vagy nem tudom. na és itt most abbahagyom, mert megint ideges lettem, és nem fogok tudni aludni.

jóccakát!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr25419181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OpenWolf! 2008.04.10. 01:00:45

szomszédbácsi monnyonle.
sajnos ez tényleg egy bulldogotreggelizős nap volt. de azért próbálj megnyugodni, még egy ilyen vén kötözködő kedvéért sem érdemes...
de míg ezt mondom azért viszket a tenyerem s valamit szétbasznék. én se fogok tudni aludni, de ezért most hálás lehetek, mert még dolgoznom kell.:)
jó éjt!:)

Barakis (törölt) 2008.04.10. 08:07:29

Tessék beköltöztetni egy 200 centis 140 kilós kopasz egyént pár napra és majd ő lerendezi a problémát! :) Csak győzd piával! :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.10. 09:55:21

ww
azért remélem tudtál aludni, és nem verted szét a lakást! :)

barakis
nem hiszem, hogy megéri, a bácsi egyetlen még létező fogát én is ki tudom verni. :)

Barakis (törölt) 2008.04.10. 10:11:14

hebron: nem ütni kell, megfélemlíteni. Egy tipp ami már komoly is, ne vedd magadra, szard le magasról, azért csinálja mert ugrasz rá!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.10. 10:14:32

igen, ez már nekem is megfordult a fejemben. az jutott eszembe, hogy szólok a tulajnak, hogy mi a helyzet, és hogy boxolják le ők. ha a tulaj azt mondja, hogy ne rakjak ki semmit a teraszra, az megint más (azzal se értenék egyet). de hogy a szomszéd bácsi mondja azért, mert neki nem tetszik (mert azt, hogy ő a közösképviselő vagy miafaszom szerintem csak kihasználja ebben a helyzetben, meg puffogtatja itt ezt a lakásszövetkezet-dumát...pff...), azt tényleg le kéne szarnom.

Barakis (törölt) 2008.04.10. 10:40:50

A jó kérédés az, hogy a Te cuccos zavarja-e az ő közlekedsését. A szomszédom szarjai zavartak engem, balhéztam is vele sokat, ha a bácsi közlekedését meg nem zavarja a cuccaid akkor meg egy laza bekaphatod és ajtó rábaszás elég lesz.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.10. 10:47:51

nem zavarja, ez egy teljesen különálló terasz. erkélyecske. izé, nem tudom jobban megfogalmazni... csak a lakásból lehet kimenni rá, csak a szomszédnak is van, és értelemszerűen az enyém mellett, ergo át lehet látni.

egyébként szaffyval megállapítottuk, hogy gyékényt kell felrakni körbe, azt kész. azt amúgyis akartam a cicák miatt.

Barakis (törölt) 2008.04.10. 10:56:01

Kell tartani ott egy nagyobb orgiát és elviszi egy infarktus...
süti beállítások módosítása