negyvenötödik

2008.04.10. 20:04

 
éreztem én, hogy még nincs vége a történetemnek laci bácsival (akit ma sikeresen lebélabácsiztam :). két hónapja lakom itt, de még mindig elég kezdetleges állapotok uralkodnak a lakásban. értem ezalatt azt, hogy például még fel kell szerelni egy ajtót, könyvespolcot, fürdőszobapolcot, gyékényrolót térelválasztónak stb. úgy alakult, hogy ma délután apa valamilyen csoda folytán ráért, gondoltam akkor akár ezekből párat fel is fúrhatnánk (rutinosak már biztos csóválják a fejüket)... meg ahogy azt móricka elképzeli...

felfúrtuk a fürdőszobapolcot. aztán nekiestünk a plafonnak a gyékényrolók miatt, egy lyukig jutottunk, mikor csöngettek. az óra pont fél hetet ütött (18.30), kint csodaszép verősfényes napsütés. laci bácsi lila fejjel megkérdezi, hogy mit csinálunk? mondom, hogy fúrunk. azonnal hagyjam abba, már éjszaka van, ilyenkor már nem lehet fúrni. mondom, hogy sajnálom, én nappal dolgozom, csak ilyen sötét éjszaka tudok nekiállni. :) ilyenkor már nem lehet, hagyjam abba. és elmegy. én meg utána, hogy akkor mondja meg, hogy mikor, hogy legközelebb nehogy fényes nappal véletlenül éjszaka fúrjak. azt mondja, délelőtt vagy délután. kérdezem, hogy az mégis hánytól hányig tart? erre rámcsapta az ajtót.

persze így utólag már belátom, hogy le kellett volna szarnom a fejét, és folytatni a fúrást, majd este 10 után feljelenthet csendháborításért. erre én elkezdtem bőgni a konyhában :) majd felhívtam a tulajt, hogy hát ez van, és ne lepődjenek meg, ha laci bácsi esetleg telefonál, hogy én milyen egy kibírhatatlan szomszéd vagyok, mert ládát merészelek tartani a teraszon, és éjjel fél hétkor fúrok.

most itt tartunk. a lakás egy merő csavar, tipli és egyebek, ki tudja apa mikor ér rá legközelebb. remélem valamikor nappal, bár ki tudja ezek után, hogy az mikor van?!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr56420274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brúnó_ 2008.04.10. 22:34:07

Jaj hebron. Együttérzek veled.
Ebből a laci bácsiból paródiát kéne csinálni, és kirakni a jutyubra. Már a lelki szemeim előtt látom ahogy Gálvölgyi közelít az ajtó felé jó kis munkássapkában. Alatta felirat: laci bácsi jól megmondja.

OpenWolf! 2008.04.10. 22:38:44

Vagy a szakítósblog bátor férfijei vehetnénk a zirányt és segíthetnénk Hebinek furkálni hétvégén és mellesleg leugatnánk lacibácsit, aki lemondana.:))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.10. 22:43:55

bruno
mi van, gálvölgyi sót nézel? :D

ww
nekem tetszik az ötlet! :D

Brúnó_ 2008.04.10. 22:52:27

Hebron, nem, de kívülröl nézve nagyon komikus ez az egész. Laci bácsi rosszabb, mint egy vénasszony. Biztos, hogy bácsi és nem néni? :) Elképesztő, hogy enyire unatkozik. Valamivel le kéne foglalni. Pl. szerezni neki guminőt. Nem tudom mire lenne igénye.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.10. 22:56:33

nem hiszem, hogy bármit is tudna már kezdeni egy guminővel. :) az a baj, hogy egyrészt tényleg valószínűlen ennyiről szól az élete, másrészt azáltal, hogy ő a ház akármije, meg ennek a buzi lakásszövetkezetnek az elnöke, úgy érzi, hogy hatalma van. pedig alapvetően nincs. de azzal, hogy hülye konfliktuskerülő vagyok (részben), a keze alá dolgozom. tényleg mosolyogni kéne rajta egyet, és csinálni mindent úgy, ahogy nekem jó.

Barakis (törölt) 2008.04.11. 10:32:24

Apróság: esetek 99,9%-ában, azaz lehet, hogy pont Nálad nem de erre igen csekély esély van, a házirendben benne van az, hogy meddig végezhetsz hangos tevékenységet. Ez legtöbbször hétköznap 8-18 között van, azaz 18.30-kor akár jogosan pampoghatott. Nem tudom, hogy mi a házirend megszegésének a büntije, de tudjál róla, hogy ha a bácsi intézkedik akkor lehet, hogy Te fázol rá! Speciel én leszarom az ilyesmit mert paraszt vagyok és hiába tudom ezeket, ahhoz már nincs agyam, hogy értelmezzem is... :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.11. 10:43:06

ez oké lenne, ha a házirendet lobogtatva jött volna oda. de csak azzal jött, hogy én zavarom őt, meg már éjszaka (!) van. egyébként pont ma reggel tekerés közben (mindig olyankor jönnek az öteletek :) jutott eszembe, hogy délután átmegyek és megkérdezem, hogy van-e házirend. mert akkor kérek egyet, és ha olyan dolgokért pattog, amik abban nincsenek benne, akkor elmehet a búsba. csak az is eszembe jutott, hogy mi van ha gyárt egyet délután, és minden faszságot beleír. :)

Barakis (törölt) 2008.04.11. 10:52:42

Az, hogy miért megy pampogni, csak addig érdekes, míg valamelyik ismerőse nem kezd el neki mesélni arról, hogy milyen jogai is vannak. Nem a bácsitól kell kérni, hanem a közös képviselőtől vagy mi a fenétől. Az a gáz, hogy nem vagyok képben jogból, van olyan is, hogy társasházi törvény. Igazából én is csak azért tudom ezeket, mert miközben várom a liftet pont látom a házirendet és néha nézegetni szoktam. Pedig nincs egy kép se benne... :) De azt is mondom, hogy nálunk, a házban nincs olyan lakos, aki ezt a szart ne szegné meg, szóval lehet, hogy vicc az egész. Én mondjuk tuti pipa lennék, ha fél hétkor valaki elkezdene furkálni, nem menne a COF dobüteméhez. :D

Barakis (törölt) 2008.04.11. 10:59:10

Ja és elnézést, elmaradt a mai bók: elragadó vagy ma reggel! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.12. 09:51:16

pont arról van szó, hogy ő a közös képvieslő. egyébként kértem tőle házirendet, még nem kaptam, én innentől mosom kezeimet.

gargoyle 2008.04.24. 11:56:40

minden nap 1 heten at doglott horcsogot kell tenni a labtorlojere. ez a szabvanyeljaras a lakokozossegi akcionyugdijasok ellen (:

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.24. 12:45:04

és én erről nem tudtam előbb??? de honnan szerezzek döglött hörcsögöt?
süti beállítások módosítása