ötvennyolcadik

2008.04.24. 12:55

 

apáék elutaztak egy hétre, és itthagyták nekem a kocsit. én meg gondoltam jófej leszek és kitakarítom, ha már... (mellesleg olyan retkes volt már, hogy utáltam beleülni.) majdnem egy egész szemeteszsákot megtöltött a sok izé, amit kidobásra ítéltem. nem részletezem miket (a saját érdeketekben). legyen elég példának okáért a három különböző méretű kő, amiket szintén kidobtam. majd tegnap felvilágosított tézsé, hogy az a tempomat volt... :DDD úgyhogy kukába került az autmatika... :DDD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr57440129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prez (törölt) 2008.04.24. 13:14:24

Biza. az volt a tempomat. azé' különböző méretűek, mert különböző sebességekhez (országút, autópálya és a legnehezebb padlógáz). A kicsi meg a duda :D

dex.ion 2008.04.27. 16:23:19

kő tempat?
faterod frédi vagy béni?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.27. 22:21:06

nekem is rögtön ez ugrott be. :)
süti beállítások módosítása