hetvenötödik

2008.05.16. 11:02

 
tök jó volt ma normálisan felkelni. normális időben, hogy nem kellett rohanni, hogy nem úgy ültem fel a bringára, hogy tekerés közben elalszom majdnem, hogy volt idő kényelmesen kávét inni meg ilyenek.

aztán bejöttem dolgozni, elkezdtem olvasgatni grafit blogját, és elolvastam ezt a posztot. és most az van, hogy kurvára motiválva vagyok. hogy le kéne tenni a cigit. meg hogy fel kéne kelni reggel időben, és el kéne menni futni. utálok futni, de mindig arra számítok, hátha megszeretem. most is. ha meg nem, akkor max. tekerés lesz belőle. nem csak be a munkahelyre, hanem munka előtt valamennyit még. meg este is, ha nincs program. futás vagy tekerés.

ezt akarom.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr1472218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása