nyolcvankettedik

2008.05.24. 00:06

 
jelentem izomhúzódásra a legjobb a kakaó és a bringázás! eltekertem a parázsba és vissza. odafele még kínlódtam nagyon, de legalább jól elbeszélgettem magammal, kb így:


- bakker de fáj a lábam!
- nem fáj, kuss legyen! tekerjééé!
- okéoké, befogtam...
- na azéé!
- nem is fáj, sálálá, nemfáj, nemfáááj...

aztán hazafele már minden rendben volt. juhééé! (de ebben biztos nagy szerepe volt a tündérbogár szakítós társaságnak is! azt még nem tudom hogyan, de valahogyan biztosan. mondjuk lélektanilag.) :)))
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr33484848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szi 2008.05.24. 07:59:52

Kicsit skizo e vagyol: E!

:D
süti beállítások módosítása