kilencvenötödik

2008.06.02. 09:20

és ott gurul a zűrhajó!!! tézsével lefotóztuk aranyosan a szakítósblog zűrhajós különítményének, majd rakok fel képeket is jól. addig érjétek be ezzel a két videjóval:
 

 



 

egyébként iszonyú jó volt, én ha nem égek le és nem hagynak ott egyedül simán maradtam volna egész nap. olyan szerkezetek voltak, hogy az valami hihetetlen, kedvencem a kerekes kút volt. :))) öcséméket már nem láttam, de lehet, hogy nem is baj, mert utánuk nem sokkal szakadt le az ég. állítólag végig tudott menni, bírta a masina. :) és teljesen begőzöltem, jövőre én is akarok, énisénis!!! :D
 



 ápdét I: képek nem lesznek, mert a telefonommal van valami, és nem látja a blútúsz...

 

ápdét II: ezt most találtam (tudom, kicsit megkésve, de akkor is...):

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr83498843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása