százharminckilencedik

2008.07.03. 10:52

egyébként hirtelen úgy alakult, hogy szombat hajnalban elutazom. az úgy volt, hogy apa felhívott tegnapelőtt este, hogy mennek annecybe repülni és az utolsó helyet felajánlották a szervezők olcsóbban.

nekem meg nem volt kedvem menni... tudom, jaj de szar nekem, egy hét franciaország, de meg van rá az okom. végül aztán rá lettem beszélve. dolgozóból is elengedtek, úgyhogy most következik két nap rohanás, hogy el tudjam intézni az elintéznivalókat, be tudjam pakolni a bepakolnivalókat, meg tudjam beszélni a megbeszélnivalókat, be tudjam szerezni a beszereznivalókat... és szombat hajnali 5kor indulás a bah-csomópontról. hogy oda hogyan fogok eljutni hajnalok hajnalán, azt még nem tudom...

ápdét I: teljes a káosz. ma úgy volt, hogy elmegyek munka után apáék sátáért és kiviszem az öcsémnek szentendrére, elhozom a sajátomat meg a hálózsákomat, és utána nyomás vissza a csajokkal találkozni. szerencsére a szentendrei utat megspórolta nekem a tesóm, mert bejön ő és elintézi a sátorcserét.

aztán eredetileg öten utaztunk volna egy ignis-szel (csomagok nélkül). aztán tegnap este már úgy volt, hogy csak négyen. aztán ma reggel hívtak, hogy beférünk a kisbuszokba, indulás hajnalban. most ott tartunk, hogy indulás holnap este tízkor valahonnan budáról, de értem jönnek...

ápdét II: nincs meg a hálózsákom...

ápdét III: megvan a hálózsákom...

ápdét IV: lehet, hogy mégse férek be a holnap este induló buszba, és mégiscsak szombat hajnalban lesz indulás... én már csak csendben figyelem a körülöttem zajló eseményeket... már az se lepne meg, ha kiderülne, hogy mégsincs hely és maradok...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.07.03. 11:09:08

biztos jó lesz, érezd jól magad :) aztán kérünk ám képgalériát meg beszámolót :))))

kerikak 2008.07.03. 15:07:42

hm, holnapra kiderül hogy Hope és én is beférünk, így nem kell a csomagtartón utaznunk :DDDD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.03. 15:10:08

így lett egy szabad kocsi. belefér az egész blogbanda! :)))

kerikak 2008.07.03. 15:37:08

kár hogy ez repülőstábor, sajnos már ha székre állok attól is tériszonyom van :) de neked biztos jó lesz :))))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.03. 15:45:21

akkor kezdjem el fájdítani a szívedet, hogy a kísérők miket tudnak csinálni amíg mi repülünk? hát például van ott egy hatalmas tó, ami nem ám olyan mint a balaton, hogy 30 kilóméterenként van egy fizetős strand, hanem bárhol meg lehet mellette állni, és be lehet menni fürdeni. van egy csodaszép kisváros az egyik sarkában, ahol kapásból három napot el lehet tölteni egyhuzamban városnézéssel. lehet via ferrátázni, tandemsiklóernyőzni, kirándulni, biciklizni vagy csak dögleni a napon és olvasni. :))) (tudom, dög vagyok :)

kerikak 2008.07.03. 16:31:41

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

napsi 2008.07.09. 17:41:15

kerikak, győzd le! nekem is van, de valahogy mikor repülök, nem félek.

kerikak 2008.07.11. 09:20:50

ezt már más is mondta, de el nem tudom képzelni hogy lehet a tériszonyt legyőzni..