százhatvanötödik

2008.08.08. 10:56

megyek a szigetre dolgozni. ez lesz a harmadik alkalom, imádom. nem a buli miatt, általában nem nagyon van időm és energiám munka után még bulizni menni, néha ottmaradok egy-két órát még ha van valami, ami érdekel. magát a munkát élvezem és nem nagyon tudom megmagyarázni miért. délután kettőtől este tízig dolgozom, és négytől már folyamatos pörgés van. egy percre sincs megállás. rengeteg ember, hangos zene, csak csapolom a söröket literszámra, és mégis szeretem csinálni. talán mert jó színpad mellett vagyunk, és ha fizetnék a jegyért (nem fizetnék), akkor is leginkább a világzenei nagyszínpadon fellépők érdekelnének. talán mert jó a társaság. talán mert egy hétre egy teljesen más világba csöppenek, mint a hétköznapok, bár nem szoktam kint aludni. már nem bírok, kell a saját ágyam, a saját zuhanyzóm, egy kis csend stb.

viszont az idei munka nagyon pengeélen táncolt. az úgy kezdődött, hogy le kellett pecsételtetni a munkaügyi kiskönyvet, le is pecsételték, bár lecsesztek, mert állítólag le kellett volna adnom január 15ig, de nem volt gond végül, munkaügyi kiskönyv pipa.

aztán le kellett pecsételtetni az egészségügyi kiskönyvet is a háziorvossal, de azt nem találtam (nem a háziorvost, a könyvecskét). kerestem otthon, a munkahelyen, a munkahelyi könyvelőnél, sehol nem volt. pánikgomb, pánikgomb! végül kiderült, hogy a szigetes munkaadóimnál maradt tavaly, megvan, minden rendben, egészségügyi kiskönyv pipa.

de az egészségügyi kiskönyvhöz kell egy egy évnél nem régebbi tüdőszűrő lelet, hát nekem olyanom nem volt, úgyhogy hétfőn elcsattogtam szentendrére a tüdőgondozóba hajnalok hajnalán nyári időszámítás szerinti tüdőszűrésre (ugyanis a tüdőgondozók azt képzelik, hogy iskolában dolgoznak és nyári szünetet tartanak júnustól szeptemberig, és csökkentett üzemmódban dolgoznak). meg is szűrték a tüdőmet, mondták, hogy leletért jövő héten kedden mehetek. de nekem hétfőtől már dolgoznom kell! pánikgomb!

nem baj, akkor majd az lesz, hogy lefénymásoljuk a tüdőszűrő könyvecskét, amibe bele van pecsételve, hogy én hétfőn voltam szűrésen. a könyvecskével valaki elhozza a leletemet kedden, én meg addig dolgozom a fénymásolattal. oké. másnapra már el is vesztettem a könyvecskét... lövésem sincs hogy csináltam, de nem találtam sehol. ma reggel visszacsattogtam a tüdőgondozóba, hogy adjanak új kiskönyvet, mert elhagytam. a nő teljesen kiakadt, hogy hétfőtől péntekig hogyan tudtam elhagyni. mondtam, hogy jó kérdés, egyébként ugyanúgy, mint bármi mást keddtől szombatig vagy péntektől vasárnapig... végül a nő azt hitte, hogy én a leletért jöttem, úgyhogy elő is kaparta. azt a leletet, amiért csak kedden mehettem volna.

úgyhogy végül minden a lehető legjobbra fordult, és ha nem hagyom el a kiskönyvet, akkor mindenki az én leletemért rohangászott volna, így viszont lelet a kezemben (igen, elástam a pénztárcámba, biztonságos helyre, holnap a kezébe nyomok mindent katáéknak és végre elhagyhatok más dolgokat). egy kétlábon járó katasztrófa vagyok... :)))
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr52606460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.08.08. 11:23:26

uhh, nem kis procedúra.. kemény meló lesz :) utána alszol 3 napig egyfolytában? :))

vg 2008.08.08. 11:34:20

van az ilyen munkában valami érdekes, nem hétköznapi.

én is ezért dolgozom egy kávézóban is :)

milena [törölt] 2008.08.08. 12:52:27

juhé :)

jó, hogy minden ilyen szépen megoldódott

sztem jobb is, ha dolgozni megy ki az ember, mint ha csak bulizni, nekem az volt a legjobb szigetem, mikor a kortárssegítő-sátorban "dolgoztam"

tényleg, a nalu cicával mi a helyzet?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.08. 14:52:54

keri
utána balatonos pihenés a terv, rögtön sziget utáni másnap indulunk a barátnőmmel. csajos nyaralás. :)

vg
igen, én is kávézós pultozással kezdtem, végigpultoztam fél szentendrét. azóta is szeretnék saját kávézót nyitni. ha esetleg nálatok kell beugró ember hétvégékre, akkor szólj! :)

miléna
köszönjük az érdeklődést, naluka jól van, nem hány már több mint egy hete, az új lakást is megszokta, szóval minden rendben van vele, úgy néz ki. :)
süti beállítások módosítása