százhetvenhetedik

2008.08.21. 10:57

jelentem megérkeztünk. még tegnap este. az utóbbi időben ez a pár nap kapcsolt ki a leginkább. csend volt, nyugalom, jó idő, finom borokat ittunk, finom kajákat ettünk, kompoztunk, fürödtünk az északi és a déli parton is, malév géppel is, fagyiztunk és minden nagyon jó volt. azt hiszem ebbe nagyrészt az is besegített, hogy lemerült a mobilom, töltőt meg nem vittem, és egyáltalán nem bántam. sziget után nagyon kellett ez a pár nap semmittevés, bár tegnap éjjel lázas voltam, de szerintem ez még a sziget hatása. ja, és állítólag egyik éjjel beszéltem álmomban hollandul, nagyon vicces. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr27625704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.08.21. 14:56:52

és közben sört nem csapoltál? :))) mázlitok volt, pont kifogtátok a jó időt :))

"egyik éjjel beszéltem álmomban hollandul"

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.21. 14:59:17

de, dóri szerint valószínűleg éppen csapoltam :)))

tényleg mázlink volt, nagyon jó idő volt végig és nagyon jól éreztük magunkat. :)

kerikak 2008.08.22. 09:48:57

egyszer jó lenne már egy egész hetes balatoni nyaralás :) gyerekkoromban töltöttem ott utoljára ennyi időt, idén egyáltalán nem is voltam
pedig imádom! ha sok pénzem lesz veszek ott egy szép kis házat, valahol az északi parton :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.22. 11:11:34

én évek óta nem voltam a balatonnál, idén mondjuk most voltam másodszor, de fürdeni júniusban nem tudtunk.

a déli part vicces, amikor kilométereket kell gyalogolnod, hogy egyáltalán derékig érjen végre a víz. :)

kerikak 2008.08.22. 15:40:57

pont emiatt az északi partot jobban szeretem, ott lehet csúszdázni a vizibicikliről :)))
süti beállítások módosítása