száznyolcvanharmadik

2008.08.28. 09:39

a teljesség igénye nélkül:

azért jó nekem, mert van apukám meg testvérem, aki szeret, mert nem afrikába születtem, ahol éhesek, szomjasak és aidsesek az emberek és nagyon hamar meghalnak, mert van hol laknom, van mit ennem, van két hülye macskám és vannak barátaim, és mert ki tudom pirosra festeni a körmömet, és már tudok zellerkrémlevest is főzni meg palacsintát, és mert mindig próbálok változni és változtatni.

mert tudok autót vezetni és siklóernyőt, mert megbocsájtják, ha hibázom, mert megvígasztalnak, ha szomorú vagyok, mert mindig megoldom a problémákat és mert vannak céljaim. mert hallom a zenét, látom a filmet, érzem a hideget és a meleget, az illatokat és az ízeket, mert tudok beszélni, énekelni, kiabálni, olvasni, futni és hegyre menni.

mert el tudok fáradni, mert tudok hallgatni és  meg tudok hallgatni, mert túl tudok lépni és át tudom élni, mert vissza tudok emlékezni, mert tudok biciklizni és tudok negyven kilómétert gyalogolni, mert tudok sírni és tudok nevetni és tudok sírva nevetni is...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr34637311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz78 2008.08.28. 11:24:10

Amikor úgy érzem nagyon rossz nekem, akkor hasonló módon szoktam végiggondolni, hogy _valójában_ milyen qrva jó nekem:-) És máris jobban érzem magam:-)

kerikak 2008.08.28. 11:30:01

én nem tudok palacsintát sütni meg autót vezetni sem, de azért nekem is jó :) azt hiszem :)

kerikak 2008.08.28. 11:31:45

egy jó kis ütős zene :)

www.youtube.com/watch?v=3NxhqRMALU8

(zone blogjáról loptam, de biztos nem haragszik érte :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.28. 12:29:17

krisz
szerintem ugyanattól az embertől tanultuk... :)))

Krisz78 2008.08.28. 12:47:58

Hebron, ezt nem, ez saját fejlesztés, már azelőtt is így működtem, hogy őt megismertem volna:-)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.28. 12:54:00

krisz
saját fejlesztés, ez jó :)))

keri
mindenképpen jó neked is! :)))

kisvi
köszi a mjúzikot, mostanában ilyen bíztatós, felpörgetős zenéket hallgatok :)))

kisvi 2008.08.28. 13:13:28

nem én küldtem a muzsikát, de szívesen :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.28. 13:34:29

ja tényleg, bocsi :)))

neked mostanában kétszer küldi el a kommenteket, az egyiket mindig kimoderálom, nem baj? :)

szerinted 2008.08.28. 15:11:01

Szerintem a kockacukor miatt is jó neked, nekem! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.28. 15:20:45

mindig te mondod meg a frankót! :)

milena [törölt] 2008.08.29. 11:27:10

hát igen, nem árt, ha néha végiggondolja az ember az ilyesmit :)

tegnap voltam az arc kiállításon, ott is ez a téma...

csak valamiért az ember sajnos hajlamos azokkal összehasonlítani magát, akiknek jobb

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.29. 13:35:26

szia miléna, örülünk, hogy itthon vagy! :)

hú, már van arc kiállítás?! na akkor hamarosan elbattyogok megnézni.
süti beállítások módosítása