száznyolcvanhatodik

2008.08.31. 11:17

na tegnap elmaradt két koncert is, ami egyrészt szerintem gáz, másrészt az egyikre már nagyon kíváncsi voltam. a korogról így ír a peformance fesztivál programfüzete: "A Korog nem meghatározó szereplője a világ, Európa vagy Magyarország metal színterének. (...) közönsége szerint már-már az emészthetetlenségbe hajlik a zenekar produkciója..." :))) a cikk melleti képen van öt csávó, zöldre befestve és mindegyiknek különböző hatalmas szarvszerű fejizék vannak a fején. állítólag csak hörögnek és kiabálnak és nagyon vicces. hát erről maradtam le.

meghallgattuk viszont a lopunk zenekar koncertjét, ami nagyon jó volt! az énekesnek teljesen olyan a hangja, mint johnny rottennek. a szigeti sex pistols koncert után pedig kifejezetten libabőrös lettem, amikor a god save the queent játszották. :)

láttunk még egy performance-ot, ahol egy fehér inges srác üvöltve olvasott fel valamit egy papírról (se a szöveget nem értettük, se azt, hogy milyen nyelven kiabál), közben néha lelocsolták egy vödör vízzel, mellette pedig szakadt esernyős emberek álldogálltak. nekem tetszett. :) katával hazafelé sétálva pedig még elcsíptük a fényfestészetet a főtéren, gyönyörű volt!

ma fél hatkor nemjuci, remélem nem késnek, mert nekem 6kor mennem kell, este pedig ha valaki erre jár hallgassa meg a nagyszínpadon a tudósokat, az ef zámbó happy dead bandet és a szabadszínpadon a roots kompaktot!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr14641951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása