száznyolcvannyolcadik

2008.09.01. 23:08

na a vasárnapról még nem meséltem. a performance fesztivál utolsó programjaiból túl sokat már nem láttam, de még elcsíptem egy helyi friss formációt, angel streetet, akik eléggé felejthetőek voltak, illetve a nemjucit, ami viszont zseniális volt! juci egy jelenség a színpadon, imádom ahogy élvezi, amit csinál, és a hangját is nagyon szeretem. sajnálom, hogy nem tudtam végighallgatni, de siettem vissza pestre, dórival és esztivel már le volt egyeztetve a kiscsillag a zpben.

hát ismét csak nagyon jól szórakoztunk, bár eddig nem tudtam, hogy enyhén pánikbeteg vagyok... a tömeget nem bírom sokáig, ezt eddig is tudtam, de most konkrétan rosszul lettem a mittudoménhanyadik sorban. mindenhol emberek voltak, és annyi helyem nem volt, hogy a kezemet fel tudjam emelni, és próbáltam nagy levegőket venni, meg a koncertre koncentrálni, de egyszerűen nem ment... amikor már elkezdett zúgni a fejem, mint közvetlenül ájulás előtt, gyorsan kimenekültem, szegény dóriékat otthagyva, akik aztán értem bolyongtak, pedig én mondtam, hogy a lámpaoszlophoz megyek... :)

aztán ottmaradtunk még kicsit fejetrázni néhány ismerős és több számunkra ismeretlen zenére, éjfélkor még biztos ami biztos ettünk egy gyrost, aztán nyomás haza. hát az első munkanapomon az új helyen nem voltam a világ legfrissebb embere, de még amúgy is elég zavaros minden, kell egy kis idő, hogy beletanuljak a dolgokba. viszont a srácok nagyon kedvesek és jó fejek. :) szóval jelentem minden rendben, túléltem az első napot, valószínűleg a többit is túl fogom, jól érzem magam és minden oké, csak mintha lázas lettem volna napközben...

 

ápdét: na félreértés áldozata vagyok, a csajok nem is bolyongtak, csak nem tudtak olyan könnyen odajutni hozzám, mert akkora tömeg volt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr43644101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2008.09.02. 14:39:19

Pánikbetegség ide vagy oda, a kockacukor alatt már nyoma sem volt! :)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.02. 14:43:15

mert ott már nem volt tömeg, ahol akkor álltunk! :)

szerinted 2008.09.02. 14:49:29

Akkor most kezdj el tréningezni, mert a jövő heti Kispál koncerten irány a tömeg! :))))
süti beállítások módosítása