százkilencvennyolcadik

2008.09.11. 09:22

tegnap kiautóztam szentendrére meglátogatni anyát. ahhoz képest, hogy az egész város egy merő dugó este 6 körül, egész "hamar" kiértem. x. ker. gyömrői út-szentendre 1 óra alatt megvolt, na milyen vagyok? :) csakhogy a ház előtt jutott eszembe, hogy nem vittem kulcsot... sebaj, anyukám úgyis vár, telefont előkap, felhív. telefon csöng-csöng, anya nem veszi fel... akkor próba a vezetékessel. azt se... na jó, addig elmegyünk vásárolni, hátha előkerül. nem került. hívtam még vagy ötször, kicsit aggódtam, telefon öcsinek, ő se tud semmit... hát akkor menjünk haza. 

ma reggel derült ki, hogy anya elaludt... pedig még rétest is sütött. :(((

ja, egyébként a héten egyik nap araszolok haza a dugóban a körúton (menekülési útvonal nincs, nem rohanok sehová, meg ha rohannék akkor is dugó lenne, szóval tökmindegy). az egyik kereszteződésben én kerültem első helyre a piros lámpánál. de amikor zöld lett, akkor se tudtam moccanni, ugyanis kereszteződésbe nem állok be, a sor vége meg pont ott volt. úgyhogy maradtam a helyemen (megjegyzem a mellettem álló is maradt).

mögöttem egy dzsipp, benne egy szőke hölgyemény. újból piros-újból zöld, a sor még mindig nem mozdul, én sem. a csaj elkezd dudálni ezerrel. de hát gondoltam az ő kedvéért nem fogok beállni a kereszteződésbe, hogy jó esetben miattam ne tudjanak még a keresztbemenők se haladni, rossz esetben még valaki belém is jöjjön. csaj dudál, dudál, én csak röhögök, egyszercsak látom, hogy kiszáll a kocsiból. na ott kellett volna felhúzni az ablakot, bezárni az ajtót és szépen mosolyogni rá. 

odajön hozzám és elkezd üvöltözni: "mi a faszt csinálsz bazdmeg? már kétszer zöld volt a lámpa, mit állsz itt egyhelyben??" mondom neki, hogy amint ő is látja nem mozdul a sor előttünk, én meg nem állok be a kereszteződésbe. "de legalább próbáld meg bazdmeg!" ezt nem igazán értettem, hogy mit kéne megpróbálnom, attól még, hogy én odaállok mögéjük majd jól elindulnak, vagy mi? mondom neki, hogy biztos tanult ő is kreszt (amúgy mégsem vagyok ebben olyan biztos...), hiába zöld a lámpa blablabla. "igen tanultam, képzeld bazdmeg, de mozduljál már innen a picsába!" hát mozdultam is, amint az előttem állók is mozdultak.

ja, és ott ült mellette a 8-10 év körüli kisfia, aki gondolom jól megtanulja hogyan kell normálisan közlekedni, viselkedni és szépen beszélni. anyuka meg vagy bennég egyszer a szoláriumban, vagy ötven évesen kinyiffan egy jó kis szívrohamban vagy agyvérzésben, ha így folytatja. mert tömegközlekedni derogál.

 

ápdét: elmeséltem a kollégáknak is a történetet. azt mondták lehet, hogy az egyik partnerünk volt. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr17658265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.09.11. 09:54:06

ilyenkor sajnálom hogy nem vagyok Linda mert az ilyeneknek úgy be tudnék húzni..
na jó valójába nem mert békés természet vagyok, de megérdemelné :)
azért mert pénze meg dzsippje van azt hiszi neki már mindent lehet, ostoba, hülye picsa!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.11. 10:11:14

tényleg azt kellett volna, hogy bezárom magam, felhúzom az ablakot, aztán kiabáljon magának. és csak vigyorogni rá az alakon át. szerintem öt perc alatt idegbajt kapott volna. :)))

milena 2008.09.11. 10:34:38

Hát igen, jobb elkerülni a konfliktust, az ilyenekkel úgysem lehet értelmesen beszélni... és a végén csak felhúzza magát az ember :(

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.11. 10:46:15

én tökre örültem, hogy nem tudott felhúzni. így kinek lett jobb? egyértelműen nekem, mert ugyanúgy ott ültünk a dugóban, csak ő halál idegesen, én meg hallgattam a zenémet, és néha csordogáltam előre. és nekem nem lett elcseszve a napom, neki meg igen. azért ha visszaadtam a kocsit inkább már bringával fogok járni. :)

kerikak 2008.09.11. 10:56:04

hát lányok, én már attól felhúztam magam hogy elolvastam a posztot :) ha én vagyok ott, lehet leordítom a fejét
de most az átlagnál sokkal türelmetlenebb vagyok, mindig ez van szabi előtt, mennék már és nem értem minek kell még itt ülnöm

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.11. 13:36:54

keri, én elhiszem, egy pillanatra én is láttam magam előtt, ahogy előveszem a bézbólütőt az ülés alól. :)))

juj de jó, mész szabira, hova mész??? :)

kerikak 2008.09.11. 13:54:46

bizony, nagyon-nagyon jó lesz nekem, Rodoszra repülünk holnap reggel, sálálálá :)))))
csak a mai napot bírjam még ki valahogy :)

hehe, elképzeltelek a bézbólütővel :DDD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.11. 14:12:04

juj de szupppiiii, a közeggel mentek?

kerikak 2008.09.11. 14:17:26

igen :)) remélhetőleg veszít kicsit a kocka színéből :DD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.11. 14:21:33

:)))

akkor nagyon jó pihit nektek, aztán majd mesélj!

kerikak 2008.09.11. 14:28:26

köszönöm :))
persze, jövök majd, élménybeszámolok, úgysem tudnám magamban tartani :)
süti beállítások módosítása