kétszázegyedik

2008.09.12. 11:46

amióta olyan helyen dolgozom, ahol nem lehet rágyújtani az irodában, és rajtam kíül senki nem dohányzik, sokkal kevesebbet cigarettázom. átlagban napközben három vagy négy szál cigit szívok el. az előző munkahelyemen ennek minimum a dupláját. ez tök jó.

kezd elvirágozni a parlagfű, és így végre egyre kevesebbet fújom az orrom köhögök, tüsszentek, ez is tök jó.

viszont nem értettem, hogy akkor mégis miért köhögök és fulladok kb. két hete minden éjjel? pár napja rájöttem, és ez is tök jó. ha tenni is tudok ellene az lesz a következő tök jó dolog.

alapvetően nem szedek gyógyszert. az allergiára és az asztmára semmiképpen. de ha roham van, még kell a ventolin. ami viszont fogyóban, amitől viszont pánik van. szóval ha van valakinek tüdőgyógyász vagy fül-orr-gégész vagy akármilyen orvos rokona, barátja, ismerőse, aki hajlandó lenne nekem felírni egy-két adagot vizsgálat nélkül azért nagyon hálás lennék. na jó, egy vizsgálatot még bevállalok, csak ne kelljen havonta járni...

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr88660068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.09.12. 11:51:50

Na, az első három tök jó:) Az utolsót meg úgyis megoldod:D

dex.ion 2008.09.12. 14:28:19

"viszont nem értettem, hogy akkor mégis miért köhögök és fulladok kb. két hete minden éjjel?"

kurva eccerű, kevesebbet cigizel, elkezdett tisztulni a tüdőd. nekem elhiheted, tapasztalat, de ha nekem nem hiszed, kérdezz meg bármilyen dohányost, aki jócskán visszavette az adagját.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.12. 14:30:11

na de ez nem csak ilyen sima köhögés, hanem asztmásroham előtti (ez is tapasztalat), az mindegy? ez tényleg ilyen? akkor nem szokom le. :)

dex.ion 2008.09.12. 14:42:45

főleg olyan, h kiszakad a beled, éles, néha hurutos, érzed, h fájnak a belső szerveid, valahányszor köhöx. ha ilyen, akkor az a cigi elvonása miatt van.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.13. 12:44:11

hát ez durva. eddig ezt miért nem mondta nekem soha senki?!

dex.ion 2008.09.13. 13:00:59

mer eddig nem akartál kevesebbet cigizni:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.13. 13:44:06

egyszer letettem pár hónapra, asszem 3, már nem emlékszem. akkor nem volt ilyen. ez nem ér. és mikor fogok nem megfulladni végre esténként???
süti beállítások módosítása