kétszázhatodik

2008.09.19. 08:20

hónapok óta először végre végigaludtam az éjszakát!!! csak nalu ébresztett fel egyszer valamikor 4 fele, nekiállt virnyogni az ajtó előtt, de átfordultam a másik oldalamra és aludtam tovább. :)

egyébként nő a téli bundájuk, yodán annyira nem látszik, mert amúgy is picit hosszabb a szőre az átlagnál, de nalu napok óta úgy néz ki, mintha folyton mérges lenne. :) és egyfolytában mellettem kell lennie, akárhol vagyok a lakásban, akármit csinálok, ha nem tud az ölembe ülni addig visítozik mellettem, amíg felengedem. cuki. :) andrás azt mondta 5 perccel azelőtt, hogy hazaérnék mindig leülnek az ajtóban és várnak.

ja, és bekapcsolták a fűtést!!! sálálálá :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr5670879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása