kétszázkilencedik

2008.09.21. 18:48

megnéztem a híradóban, hogy mekkora volt a zavargás tegnap. gondoltam, hogy olyan nagy nem lehetett, ugyanis este 6-7 fele nagyjából simán hazatekertem a nyugatihoz, bár a podmaniczkynél beszorított a kereszteződésbe vagy 20 rohamrendőröket szállító autó, aztán közben zöld lett a keresztbejövőknek, így majdnem átmet rajtam egy teherautó, de végül megmenekültem.

szóval én csak azt nem értem, hogy ennek az egész "tüntetésnek" mi értelme van. merthogy két éve és egy éve se történt semmi, most miért történne? meg egyáltalán mit akarnak? és az miért jó, hogy évente egyszer-kétszer szétverik a belvárost? annak mi értelme van, hogy lerugdossák a kukákat (amúgy is kevés van belőlük), beverik az ablakokat, otthon békésen vacsorázó emberek autóját gyújtják fel? azt is értem, hogy ezt már rég nem egy ideológia miatt csinálják, csak egyszerűen a balhéért. de akkor most ez meddig lesz így? mikor fogják abbahagyni? és miért nem lehet őket normálisan felelősségre vonni? ha ez egy bejelentett tüntetés, akkor miért nem lehet a szervezőkkel kifizettetni a kárt, amit a csőcselék okozott, akiket ők hergeltek fel?

és itt most nem a politikáról van szó. hanem arról, hogy néhány szélsőséges hülyegyerek  játszótérnek nézi az országot.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr16674554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása