kétszáztizenegyedik

2008.09.23. 08:44

na biciklis felvonultunk közlekedtünk tennap tézsével és gellérttel és jóó vóót. bár a közlekedéshez köze sem volt, legalábbis amit a legtöbb ember művelt. egyrészt rohadt sokan voltunk, és a hősök teréről a bringaemelés után (tézsé a nyakába is ejtette a lovat :) a tömeg nagy része elindult az andrássy felé (mi is arra akartunk), át keresztül-kasul a dózsán, na itt döntöttünk először úgy, hogy nem csatalkozunk a tömeghez. a szervezők nagyon szorgalmazták, hogy az árpád híd felé is menjenek emberek, de hát ki akar akkorát kerülni?! mi a dózsa-podmaniczky-bajcsy-lánchíd-attila út útvonalat tűztük ki, ami útközben kssé módosult, szintén a tömegnek köszönhetően. a deákig simán eljutottunk, elengedtük a trolit, a besoroló autót, szóval azt hiszem mi igyekeztünk tényleg normálisan közlekedni. volt lámpánk, tézsének nincs bukója, karácsonyra kap egyet :)

közben olyat játszottunk, hogy az nyer, aki a moszkváig nem teszi le a lábát. hát én kb. öt percen belül vesztettem, de végül szép sorban mindenki más is. :)))

aztán a deáknál kicsit bedugultunk, úgyhogy elhúztunk a bazilika felé egy sétálóutcán, jól elhagytuk tézsét, de aztán megtaláltuk. a lánchídon átkelni valami katasztrófa volt, autóval pestről budára esélytelen, teljesen elfoglaltuk a hidat, mondjuk nem is nagyon próbálkoztak az autósok. viszont jópáran nekiálltak a szembesávban tekerni, ahol viszont haladt a forgalom, jött busz is, autó is. próbáltunk kiabálni nekik, hogy húzzanak már onnan vissza a mi sávunkba, de hát mint halottnak a pofon... :(

a clark ádám térnél ismét otthagytuk a tömeget, és elindultunk a fő utcán, aztán a margit híd előtt a bringaúton fel a moszkvára. ott újból emeltünk egyet, és végül hosszas keresgélés utána a belga sörözőben lukadtunk ki.

őszintén szólva elég vegyes reakciókat olvastam, hallottam. apa szerint jó fejek voltak a bringások és az autósok is a körúton, elanor azt mesélte, hogy a békávén szidtak minket mint a kutyákat. a cm oldalán nagyon pozitívan értékelik a tegnapot. szóval én nem tudom. nagyon jól éreztem magam, de őszintén szólva nem mertem ma nekiindulni bringával reggel attól félve, hogy valami tegnap felpiszkált autós rajtam tölti ki a dühét.

ja, és persze a fotógépet otthon felejtettem a nagy rohanásban. :( viszont tézsé binyiglije és az én binyiglim örök barátságot kötöttek. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr48677048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.09.23. 12:06:44

na legalább tudom hogy tézsé maci él és virul :)))

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.24. 09:39:20

"elanor azt mesélte, hogy a békávén szidtak minket mint a kutyákat"

ez kicsit félreérthető :D
mintha én is szidtalak volna titeket. pedig nem. :) lélekben veletek voltam. utána meg egészen. :)
süti beállítások módosítása