kétszáznegyvenharmadik

2008.11.20. 10:15

az utóbbi pár hétben kicsit elvesztettem a lendületet, de most kezdek ismét felpörögni. tele vagyok tervekkel. rájöttem, hogy tényleg nagyon hiányzik a mozgás, úgyhogy úszni (dóri!) fogok járni és ha dettike éppen itthon van, akkor spinningre (kvázi szobabiciklizés, hiányzik a tekerés, na). kéne egy új telefon, mert az enyém teljesen meghalt, most az öcsémét használom, ami még csak félig halt meg, de erre is már kitaláltam a megoldást. januárban ki szeretnék menni monacoba repülni apáékkal (meg dórival, ha a dög nem megy isztambulba helyette :), még csak terv, de rajta vagyok az ügyön. és januártól hollandra fogok járni. hónapok óta vacilálok, hogy az angolra feküdjek rá, a franciára vagy a hollandra (ezek nem pasikat jelentenek :). de rájöttem, hogy angolból csak a gyakorlat hiányzik, majd sokat nézek angolul filmeket. a franciához sokkal nagyobb lendület és sokkal több idő kéne. ha már kicsit gördülékenyebben megy a holland, akkor jöhet az is. és közben erősen gondolkodom, hogy franciaországba, hollandiába, belgiumba vagy szlovéniába menjek-e ki (nem nyaralni, dolgozni, hosszabb időre).

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr84779106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2008.11.20. 10:23:29

Egy pár betű kimaradt, de fogtam a rám vonatkozó részeket! :)))
Tegnap sem adtál fényképet! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.11.20. 10:25:58

javítottam. fotót meg még nem volt időm csináltatni... :S

szerinted 2008.11.20. 10:33:17

metrókijárat - hazafelé :))))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.11.20. 10:50:17

de én nem akarok nyolc darabot, elég lenne kettő, de ha már nagyon muszáj, akkor is elég négy.
süti beállítások módosítása