kétszázötvenedik

2008.12.10. 09:34

hazafelé a dolgozóból felszálltam a metróra. leültem. a ficakba. sréhen velem szemben állt két pasi. az egyik kifejezetten jól nézett ki, úgyhogy gyorsan megnéztem a cipőjét, mert az utóbbi időben az összes jópasi ronda cipőt hord. de neki a cipője is jó volt, én pedig örültem, ami valószínűleg egy furcsa grimasz formájában ült ki az arcomra. majd leült mellém egy csaj. eszméletlenül vékony volt, olyan modell-alkat, szőkített haj, (szőkített nő) borzasztóan kipingálva. úgy nézett ki, mint egy kisgyerek, aki utánozva anyut kifestette magát és mindenhol kicsit megszaladt a keze. a szája volt a legfélelmetesebb, nem tudom, hogy fel volt-e töltve, vagy alapból ilyen vastag szájjal született, én csak úgy láttam, mintha folyton csücsörítene. és ezen a ponton megharagudtam a jópasira (meg az összes többire).

az egész metró férfi szakosztálya őt bámulta, nyálcsorgatva. mondjuk a nők is, szörnyülködve vagy irigykedve. itt elszakadt a cérna. hogy mindenki azt mondja, hogy neeeeem az ilyen csajok tetszenek, ne érezd magad rosszul, hogy neked kétszer akkora a derekad meg a feneked meg mindened, és nem baj, hogy nincs kitömve a cicid, a szád, az akármid, mert a természetes az sokkal szebb és jobb és hú. engem szerintetek hányan néztek meg a metrón? segítek, az egyesnél kisebb szám a megfejtés.

aztán úgy döntöttem, hogy a metró férfiszakosztálya le van szarva. kihúztam magam, és mosolyogva felszálltam a hévre, ahol egész úton engem bámult egy kétes kinézetű alak...

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr96814397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.12.10. 10:39:45

Azért nem biztos, hogy azért nézték mert tetszett nekik. Van aki annyira természetellenes és csúnya, hogy nem lehet nem nézni. :)
Néha az embernek kell a borzongás. Ezért nézik a horrorfilmeket is, nem? :D

kerikak 2008.12.10. 10:41:52

nekem az expasim egyszer azt mondta hogy ő a hivalkodóan öltöző, erősen festett nőkről mindig azt gondolja hogy könnyen kaphatók, ezek után nem biztos hogy a metró férfi szakosztály azért nézte a szőkét nyálcsorgatva mert tetszett nekik, valsz csak a szexuális fantáziájuk indult be :)
én a magam részéről nem szeretném ha a metrón vagy akárhol máshol úgy bámulna egy pasi hogy közben azt gondolja, de meg..

szerinted 2008.12.10. 11:30:53

Egyébként is Te mostanában azt szereted, ha egy bizonyos vámpír néz, akkor meg a metrós pasik nézzék csak a szőkített nőket...
Tudod, már a Lovasi is megmondta, hogy Állnak a férfiak! :)))
No meg persze kockacukor!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.10. 11:34:22

na pontosan ezért szálltam le végül mosolyogva. :)

milena 2008.12.10. 14:22:05

Tudom, hogy közismert gondolatmenet, meg logikai bukfenc is van benne, de azért alkalmazható a helyzetre: akarnád, hogy egy olyan nézzen téged, aki inkább egy ilyet néz?

Ha legalább egy olyan van, aki inkább téged néz, és te is inkább őt, mint a fenti hölgy férfiváltozatát, az már elég is :)

monday 2008.12.10. 14:23:55

"...vérciki volt - írja a szőkített nő a blogjában -, ahogy mindenki engem bámult a metrón, férfiak, nők, kutyák, gyerekek, válogatás nélkül. Nevetségesnek éreztem magam. Egyszerre meggyűlöltem a buciszámat, a gumilabda nagyságú melleimet, meg a vámpírkörmeimet. Azt kívántam, bárcsak a mellettem ülő lány lehetnék, akinek a testén egy csepp hazugság sincs..."

dex.ion 2008.12.10. 14:29:28

"hogy mindenki azt mondja, hogy neeeeem az ilyen csajok tetszenek, ne érezd magad rosszul, hogy neked kétszer akkora a derekad meg a feneked meg mindened, és nem baj, hogy nincs kitömve a cicid, a szád, az akármid, mert a természetes az sokkal szebb és jobb és hú."

én pl sose mondtam ilyet. szeretem, ha egy nő vékony, szeretem, ha egy nő szőke.
mondjuk a kitömött cici, száj (a kitömött mit jelent pontosan? szilikont?) annyira nem jön be. én sose voltam a 100%-os természetesség híve, mert a természet csak ritkán olyan kegyes, h a média által normává tett bőrt, tekintet, stb-t "hozzáadott anyagok" nélkül tudja hozni egy nő, szóval én aszondom, egy kis _ésszerű_ vakolat, szemfesték, rúzs bárkinél belefér. (nőkre gondolok)

jó az új dizájn.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.10. 14:50:47

miléna,
igen, ez nekem is eszembe jutott, és neked is csak azt tudom mondani, amit dórinak fentebb, hogy "ezért szálltam le végül mosolyogva". :)

monday,
ez nagyon kedves volt, köszönöm. :)

dex,
a kitömött az szilikont jelent, bár mivel nem ismerem a csajt, ezért lehetett természetesen is ilyen, csak nehezen hiszem el. és én is festem magam, bár azt hiszem az átlaghoz képest elég szolidan, de pl. semmilyen műtéti beavatkozást nem viselnék el magamon, se szilikont, se zsírleszívást, semmit. és pont az a bajom, amit te is írsz, hogy a média normává tette azt, ami szerintem alapvetően nem lenne normális. lehet ízlésesen megcsinálni egy szájfeltöltést vagy egy szilikoncicit, és mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mi tetszik neki. de ez rengeteg nőnél okoz önértékelési problémát, holott semmi alapja nem lenne.

OpenWolf! 2008.12.10. 15:24:58

Mitro és Keri kommentjét akartam megírni tul. képp, és még annyit, hogy talán szeretnéd, hogy az nézzen meg, aki őt is, de nem azzal a céllal. Kúródeszkának? Ugye nem?;) (elnézést:)
és még az sincs kizárva, hogy megnéztek, csak lopva és több tisztelettel, mert nem arra kellettél volna;) ne becsüld alá a férfi perifériális látómezőjét!:DD
az ss-alakokkal meg vigyázni:D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.10. 15:30:47

ww,
ez a nikkváltás nem jó móka, folyton kutakodnom kell, hogy ki vagy! :)

OpenWolf! 2008.12.10. 17:57:16

deee, szerintem jó móka:D
(különben meg, mindig új embertől kapsz kedvességet, az nem jó?:D)

Elanor_42 2008.12.10. 22:55:32

na, mennyi kedves szó :)
én máshonnan fognám meg: lehet, h megnézik az ilyen műnőket, de kétlem, h ő jól érezné magát a bőrében. a legtrendibb, a magazinoknak és a vélt igényeknek görcsösen megfelelni akaró tűnő nők, a legönbizalomhiányosabbak. ezt persze senki nem hiszi el, pedig így van.
na várj, hunyd be a szemed és gondolj bele, amikor kicsi voltál, milyennek képzelted magad felnőtt, érett nőként. biztos nem szerepelt benne az, hogy másra akarsz majd hasonlítani :) hogy bachamné-frizurád lesz, hogy úgy fested magad, mint andzselinadzsoli, hogy azt veszed fel, amit épp ajánl a cosmó, soroljam még? :)
én azt tudtam, hogy nagyon szép leszek :) - lehet röhögni, de aki ismer, tudja, milyen szépségre gondolok -, végre megnő a cicim, kedves leszek, puha, harmonikus, mosolygós és gyengéd. ja, és persze, szép, hozzám illő, nőcis ruhákban járok majd, ami nem kihívó, hanem inkább sejtető. a férfiaknak amúgy is jó a fantáziájuk :)
ha belül ragyogsz, olyan fordul utánad, aki nem csak egy darab húsnak lát, és a nők pedig - ahogy monday is írta - megvesznek az irigységtől, és nem értik, vajon hogy csinálod. :)

Elanor_42 2008.12.10. 23:03:59

ja, és tetszik az új design, de kéne bele egy kis narancs :D
ja, és a linkem olyan csöpp betűkkel van, h a nagyanyám nem tudná elolvasni, már ha élne, de lehet, jobb is lenne, ha nem kattintana rám, inkább szörföljön az erotika.lap.hu-n vagy mi :D

kerikak 2008.12.11. 10:57:58

szerintem andzselinadzsoli ronda, több ezer nála sokal gyönyörűbb nő van, nem értem mit eszik rajta mindenki..

kiraaaaa 2008.12.14. 19:18:57

Én is így reagálok..
Mondjuk azzal sem tudnék mit ekzdeni, ha engem néznének...
Mondjuk nincsnis mit nézni rajtam...biztos látszik rajtam, hogy sündisznó vagyok:))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.14. 23:08:44

amúgy valószínűleg én is totál zavarban lennék, ha engem néznének egész úton... nekünk semmi se jó. :)
süti beállítások módosítása