kétszázötvenhatodik

2008.12.14. 17:03

ismét szentendre. de azt hiszem ezen a hétvégén kivételesen otthon kellett volna maradnom, karácsony a nyakunkon ide vagy oda. tegnap lekvárt főztünk anyával. gyümölcspucolás közben majdnem belémvágta a kést, főzés közben pedig legalább háromszor öntötte le a kezemet majdnem a forró lekvárral, végül megoldottam a helyzetet, és leöntöttem én magam.

ma táskát varrtunk, közben majdnem leszúrt az ollóval, mindkettővel. aztán nekiálltam a múlt heti mézeskalácsokat kidíszíteni. gyönyörűek lettek, de anya szerint mindegyik túl szabályos, ezért fogta magát, és amit addig nem menekítettem ki a kezei közül, azokat össze-vissza becsíkozta. azt a harangot is, amit direkt kértem, hogy hagyjon békén. ja, ő félreértette, azt hitte a nyulat hagyja békén. szerencsére az egyetlen karácsonyi nyúl megmenekült. én viszont rövidesen agyvérzést kapok. feláldozom magam értetek. karácsonyi áldozat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr26822587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monday 2008.12.14. 22:49:43

Jézus, ez úgy hangzik, mint valami horrorsztori. Különösen az ollós rész volt kemény. Alig mertem elolvasni.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.14. 23:04:54

mindegyik csak majdnem volt és véletlen, bár néha elgondolkodom, hogy mi lakozhat anyukám tudatalattijában. :)

szerinted 2008.12.15. 09:00:50

Azt hiszem, a mostani hétvégét jobb, ha a Fővárosban töltöd. :))) kockacukor

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.15. 16:14:59

a mostani hétvégét a Fővárosban töltöm. :)

szerinted 2008.12.15. 20:10:37

péntekről tudok, kockacukor :))))
süti beállítások módosítása