kétszázhatvannegyedik

2008.12.22. 21:54

 

ági barátnőm plázázik. így mondta: "megyek plázázni". babát vár és plázázik. régebben együtt vásárolgattunk december huszonnegyedikén, mert annál tovább nem tudtuk halogatni, és amikor végképp idegzsábát kaptunk a tömegtől, átszaladtunk a műszakis boltba, letelepedtünk a nagy plazmatévé elé, és bámultuk a mesét, amit mindig beraknak. néha egy-egy arra járó vásárló ránkbízta a gyerkőcöt, hogy ha már úgyis ott ülünk, akkor vigyázzunk rá, ők addig bevásárolnak. mi meg vigyáztunk és bámultunk. én azóta is rosszul vagyok tíz perc után egy bevásárlóközpontban. ha tehetem elkerülöm őket. ő pedig plázázik, lehet, hogy ebbe bele lehet jönni? 

          

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr34837412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.12.22. 22:25:39

Amikor megépült a Duna Plaza, a közelben laktunk. Beköltöztették a postát, ahova addig jártunk, úgyhogy időnként muszáj volt bemenni. Meg ott volt a Virgin Megastore a legnagyobb cd-választékkal, amit volt szerencsém ismerni. Szóval nehéz lett volna kikerülni. Idővel megszokja az ember :)
Én sem vagyok az a típus, aki már attól jól érzi magát, ha belép egy plázába, de nem is idegesít, vagy irritál az egész.

A karácsonyi bevásárlásra persze legszívesebben láncfűrésszel mennék, de ez nem a plázáknak, hanem a többi kedves bevásárlónak köszönhető:) Ilyenkor a tömeg mindenhol idegesítő:)

mitro 2008.12.22. 22:28:31

Ja, annyira azért nem szoktam meg, hogy "plázázni" járjak. :) Ha bemegyek, akkor valamit venni megyek be, de nem ver ki a víz, ha az adott dologért be kell menni egybe:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.22. 22:31:45

hát engem ki, a második boltnál szoktam idegrángást kapni, akkor is, ha célirányosan megyek... :S

dex.ion 2008.12.22. 23:59:27

érdekes, h a plázakultusz annál jelentősebb, minél keletebbre megy az ember európában. ez vmi látens felzárkózási láz a nyugathoz, miközben észre sem vesszük, h már rég lehagytuk őket - sajnos csak a plázák számában. észak-európában tudok olyan jelentős nagyvárosról, ahol bár a szót tudják értelmezni, de egy darab sincs nekik, és nem is nagyon akarnak.

milena 2008.12.23. 12:56:51

Jájj.

A "plázázik" és a "babát vár" két olyan kifejezés, amitől a falnak megyek.

Az nem baba, hanem gyerek. Baba az, amivel a kislány (vagy éppen a gyerekét így nevező nő) játszik.

Gondolom, mindenki tudna mondani olyan szót/kifejezést, amivel a többségnek semmi baja, de neki igen. Számomra a "baba" (=gyerek) ilyen.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.24. 19:42:28

a "babát vár" engem nem zavar, én is használom. nem is a kifejezés zavart, inkább az, hogy tőle is legalább olyan távol áll ez az egész, mint tőlem.
süti beállítások módosítása