háromszázkettedik

2009.02.10. 10:49

vagy háromszázmásodik :)

az a helyzet, hogy itten vagyunk monacoban, tegnap kora délután érkeztünk. gyorsan repültünk is egyet, úgy 20 percet, aztán ittunk egy sört a tengerparton és este korán bedőltünk az ágyba, legalábbis apa meg én. ketten vezettük le a cirka 1200 kilométert felesben, nagyon "hamar" ideértünk, kevesebb, mint 12 óra alatt.

a tegnapi gyönyörű, verőfényes napsütés és 15 fok után ma reggel felhős ég és erős szél fogadott minket, egyelőre várjuk a szálláson (ahol van net, jupiii :), hogy lefújják a napot, és mehessünk várostnézni, tengerpartot, kaszinót, jachtokat, hercegi palotát.

ha kinézek a hátam mögött lévő teraszon, pálmafákat látok és a tengert. :) hegyoldalba épült mediterrán házikókat, a kertekben narancsfát, éppen érik a narancs, hamarosan szüretelik. a napocska hol süt, hol eltakarja egy gyorsan érkező felhő, a tenger fodrozódik és hangosan csapódik a partnak. tegnap el is áztatta a cipőmet üdvözlésképpen, amikor telefonon közvetítettem a hangját éppem mondaynek és kavicsot szedtem.

ez a negyedik alkalom, hogy itt vagyok, ismerem a házakat, utcákat (leginkább felülről) mint a tenyeremet. a tengerparton a köveket. oda szállunk le, a leszállóban van egy villanyoszlop, egyszer rátettem véletlenül az ernyőmet (bénáztam a leszállással, na :). 

nem voltam itt két éve. gábor balesete előtt voltam itt, akkor találkoztunk utoljára. tegnap elmentünk a kávézó mellett, ahova beültünk sörözni és beszélgetni egyszer. sokkal erősebb itt az emkéke, mint otthon. furcsa. de jó. jó rá emlékezni, benne van mindenben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr24934263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milena 2009.02.11. 01:12:17

Szép lehet, jó pihenést!

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.02.11. 11:26:08

Annyira, de annyira irigyellek, hogy azt elmondani sem tudom. Sok-sok fényképet csináljál és küldjed, hogy általad mi is töltődhessünk egy kicsit.
süti beállítások módosítása