háromszázhuszadik

2009.04.03. 23:22

minimál költségvetésű esküvőre megyek holnap, ányezé lesz, és mi díszítünk. én szélforgókat csináltam dórival, kicsiket és nagyokat, cukik és gyönyörűek lettek, olyan színűek, mint ányez csokrában a fréziák lesznek. szerintem szuper lesz. :) viszont a cipő, amit a zeseményre vettem szarrá törte a lábam, mert okosan felvettem ma, nehogy holnap fájjon benne a lábam... nem baj, buli úgysem lesz, csak állófogadás (tekintettel arra, hogy hamarosan jön ede-trónörökös :), de azért remélem lesznek székek is...

megvan új lakásunk első közös bútora: két fotel, amit sikeresen lestipistoppoltam a wiwen, még le is alkudtam, csak mindezt utólag közöltem monday-jel, és hát a kárpit neki nem tetszik túlságosan... tanulság: legközelebb ha akarok venni valamit magunknak, előtte kikérdezem őt is. :) de majd letakarjuk, vagy áthuzatjuk. egyébként a központi fizikai kutatóintézetbe kellett értük menni, nagyon izgi volt, külön belépőkártyát kellett kérni, és volt szigorúan néző őrbácsi, és én ettől totál kész vagyok mindig, úgy szeretnék valami izgalmas helyen dolgozni, egy ilyen kutatóintézetben, vagy nagykövetségen mondjuk. amikor isztambulban elmentünk az angol nagykövetségre egy eseményre, attól is totál kész voltam. szereznem kell valami ilyen helyen egy takarítói állást! :)

és már csak 7 és 15! :)))

 

ápdét: élőben már nem is olyan rossz, azt mondta. :) és 5 és 13. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr321044979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2009.04.04. 12:05:26

Szerintem az ilyesmit nőkre lehet bízni, nem nagyon tudok elképzelni olyan ronda cuccot, amivel nem tudnék kibékülni, ha a párom választotta... Hacsak nem tök más ízlésű az a nőszemély, de hát azért egy barátnőnél csak lehet tudni már :) Monday majd megszereti - eszi, nem eszi, nem kap mást! :D

Diplomaták mocskát szeretnéd takarítani? De hülye vagy! :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.06. 16:16:01

takarítom én bárki mocskát, ha jól megfizetik (vagy ha rá vagyok kényszerülve). :)

kerikak 2009.04.07. 19:56:12

na és milyen volt az esküvő? :) hol tartották?

szerinted 2009.04.07. 21:17:39

Remélem jól működtek a szélforgók :)))
kockacukor

hajdú 2009.04.07. 23:41:17

(komment az ápdétre)
Mire elfogynak a számok, már imádni fogja. Muszáj lesz :DD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.08. 14:50:28

@kerikak: esküvő jó volt, szentendrén tartották. ányez ruhája meseszép volt, de szó szerint, fényes-selymes zöld anyagból, mint egy (terhes) hercegkisasszony olyan volt benne. :)

@szerinted: szélforgók olyan ügyesen tették a dolgukat, hogy csak na! pörögtek a szélben szépen, a gyerekek között nagy sikert arattak. köszi a segítséget, ányez nevében is! :)

@hajdú: csak meg ne gondolja magát, mire elfogynak a számok...
süti beállítások módosítása